7 Mart 2017 Salı

Kozmetik Diyeti

Merhabalar

Hadi bakalım bugün benimle beraber olacak arkadaşları görelim. Şu andan itibaren yeni sloganım Dur! Düşün ! Sonra Hareket Et!. Acaba bu ne demek?
Son zamanlarda o kadar çok alışverişe sardım ki, ben bile kendime hayret eder duruma geldim. Ay sonlarında gelen kredi kartı ekstresi Eskişehir'deki Bursa Kumaş Pazarı çarşaf topları gibi olmaya başlayınca, kendi kendime "Beyda biraz frene basma zamanı geldi" dedim. Bu nedenle de bugünden itibaren kendimi kozmetik diyetine soktum. 

Gün geçmiyor ki mağazalardaki indirim ışıklarının yerine bir yenisi eklenmesin. İnsan doğası gereği "indirim varmış" diyerekten hemen kendimizi ucuzu stoklarken buluveriyoruz. Aslında çoğumuz alışveriş yaparken aldıklarımızın gerekli yada gereksiz, evde var ya da yok olduğuna aldırmıyoruz. Bazen ihtiyacımız olmadığı halde gidip saçma sapan ürünler bile alabiliyoruz. Evde stoklu ve istifli bir şekilde bir çok ürün bekliyor. Bir süre sonra aldığımız ürünü ya hiç kullanmıyoruz ya da biraz kullanıp modası geçti diye çöpe sallıyoruz. Aynı zamanda yapılan israflarda cabası tabii. 

Türkiye'de bayanlara yönelik indirimlerin her türlü gideri vardır. Yani bayanlara mutlaka satacak bir şeyler bulursunuz  değil mi? sayın satıcılar. Ama ben artık bu çarkın içinde olmamaya, gereksiz hiçbir ürüne para vermemeye karar verdim. Elimdeki ürünler bittikçe ürün alacağım ve bakalım ilk biten ürüne kadar kaç gün geçecek, kaç gün sonra ilk alışverişimi yapacağım. Alışveriş sonrasında yazısını mutlaka yazacağım ki; amacına ulaşmış mı? görelim.

Burada belirtmek istediğim bir nokta var ki, elimde sanırım birkaç kozmetik yazısı kaldı emin değilim. Bundan sonra gelecek yazılar tarihlerinden de anlaşılacağı üzere eski yazılar olacaktır. 

Peki bu diyet olayına neler dahil. Kozmetik, kitap,kırtasiye,market alışverişi, giyim aklınıza gelen her şey için diyete girebilirsiniz. Benim gireceğim diyet malum kozmetik üzerine olacak. (Kitap diyetine giremem kendimi biliyorum.)

Kendini kaybetmiş, alışveriş yapmadan duramayan arkadaşları da bu diyete davet ediyorum. Hem elinizdeki stoklarınızı eritmiş, hem de kesenizi rahatlatmış olursunuz. Bu diyete girecek arkadaşlar yazılarını paylaşırsa belki bir zincir oluşturabiliriz.Hadi bakalım. Topluca diyete girelim.

Hoşça kalın.