Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 7

Merhabalar

Ilgın'ın Renkli Dünyası bloğunda okuduğum bir mim yazısına cevap vermek istiyorum. Hadi bakalım ne cevaplar vermişim.

1 -Bugüne kadar bloğuna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın?

Her gelen yorum benim için kıymetlidir. Yorumlar arasında derecelendirmek istemem. Yorum yazan herkesin yüreğine sağlık.Teşekkürler.

2- Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan bir kitap var mıdır? Varsa hangisidir?

Kristin Hannah Kış Bahçesi. Hayatımda okuduğum tüm kitaplar arasında en çok etkisinde kaldığım kitaptır. Son ana kadar heyecan düşmedi. Hatta yakın bir zamanda yeniden okumak istiyorum. 

3- Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün, an ya da yıl var mı?

Benim hayatım, eşimin dünyama adım atmasıyla değişti. O iyi ki var. Sonrasında da oğluma hamile kaldığım gün ve doğumu gelir. Onu atlamamak gerekir. İkisini de çok seviyorum.

Etkinliğe katılmak isteyen herkesi mimliyorum. Cevaplayanlar yorum kısmına yazarlarsa sevinirim.

Kendinize çok iyi bakın. Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan