10 Şubat 2017 Cuma

Mim - Reklamlardaki Gibi Olmayan Şeyler

Merhabalar

Simli Nane'nin Güncesi bloğunda okuduğum bir mim vardı ben de bu mimi yanıtlamak istedim. Acayip tilt, tilk vs. vs. vs. artık ne kadar uyuz olunabilecek şey varsa olduğum bir reklam yorumuyla sizlerleyim.
Hayatım boyunca uyanma problemi çeken biriydim ki; halen daha o durumdayım. Başımda davul çal o derece zor uyanırım. Hal böyleyken o reklamlarda gördüğümüz anne gibi uyanmam zaten mümkün değil. Hele bir de yüzümde gülümseme pehhh. Ben önce saati duyup, imsak gelmeden yataktan kalkayım, sofrayı hazırlayayım da sonrasında gülümseme işine geliriz. 

Peki ya o yine yüzlerinde smile ifadesi olan aile bireylerine ne demeli. Hangi ara ayıldınız da yüzünüze o sırıtma, hayattan derin zevk alıyorum, hiç derdim yok tarzındaki derin gülümsemeleri yerleştirdiniz. Gerçekten aklım, dimağım almıyor. Olayı bizim aileye kurgulayacak olursak şayet; ailecek uykuyu çok seviyoruz. Yalan yok. Hangi ara kalkıp da gözümüzün çapağını yıkayıp gülme evresine geçeceğiz. Hem de hep birlikte. Komik olmayın ya gecenin kör vaktindeyiz.  Tek derdimiz midemize bir şeyler tıkıştırıp sıcacık yatağımıza geri dönmek. 

Aaaaa unutmadan söyleyeyim bir de işin grantuvalet giyinme boyutu var ki o zaten ayrı bir ironi. Ya arkadaş neden sahurda pijamalarımdan kurtulup gündüz kıyafetlerime bürünüyorum. Hemen mideye gönder bir şeyler uyumaya devam. Ne demek giyinmek. Giyinmeyi bırak imsak vaktine 5 dakika kala uyandığımı bilirim. Mideme bir şeyler göndermeye bile vakit yokken, bir kaç bardak su gönderebilirsem mideme şanslıyım. Ne giyinmesi ya bırakın gerçekçi olun biraz. Hangimiz sahurda giyiniyoruz. Tertip düzen manyakları hariç ben kimsenin giyindiğini sanmıyorum. Dürüst olalım.

Dediğim gibi biz önce saati duyup, pek sevgili sıcacık yatağımızdan bir çıkalım da sonrasında gülme, giyinme gibi sahurda olabilecek gereksiz konularla ilgilenirim. 

Reklamcı arkadaşlara sesleniyorum. Şayet hayatımıza uygun reklamlar yaparsanız emin olun daha çok satış yaparsınız. Lütfen güzel görünmesi adına saçma sapan, hayattan uzak reklamlar yapmayın. Sahi unutmadan söyleyeyim oğlum bile yapılan reklamlarla dalga geçer durumda. Hatta bu konusunu yazdığım reklam Ramazan ayında TV kanallarında cirit atarkene, oğlum dedi ki; "Anne bunların kafası mı güzel? Ne yeyip ne içiyorlar da böyle reklam çekiyorlar? dedi ve ilave olarak reklam devam ederken Yav hehehe deyip elini de bırak ya geç bunları şeklinde sallamayı da ihmal etmedi.

Evet içimi döktüm ve rahatladım. Bu mimi yapmamış olan herkesi mimliyorum.

Yeni yazılarımda görüşmek üzere hoşça kalın.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...