Ana içeriğe atla

Bitenler - Çöpe Gidenler 14

Merhabalar

Uzun zamandır biriken kozmetik yazılarımla sizlerleydim. Bir süreliğine artık kozmetik yazısı yazmamaya karar verdim. Bundan sonraki yazılarım artık fuarlar,kitap alışverişlerim ve kitap yorumlarım üzerine olacak. Bugün sizlere bitenler yazısı ile geldim. Bakalım neler bitirmişim.



Loreal Paris ELseve şampuanın Arı sütü serisini kullandım. Ömür Parfümeri'de görevli arkadaş çok beğendiğini, saçlarını yumuşacık yaptığını söylemişti. Ancak ben memnun kalmadım. Saçlarımda az olsa dökülme yaptı ve boyalı olduğundan dolayı da sertleştirdi. Kuruduktan sonra eskisi kadar sertleşme kalmadı ancak yıkarken verdiği hissi sevmedim. Maalesef bir daha almayacağım ürünler arasında. Sanırım Elseve ürünlerinden bu zamana kadar en uygun olanı Mucizevi Yağ Serisi oldu.


Şampuan alırken set olarak almaya özen gösteririm. Loreal Paris Elseve Arı Sütü Saç Kremi de benim için ortalama bir saç kremiydi. Saçlarımı aman aman yumuşak yaptığını söyleyemem. Maalesef bu üründe tekrar alınmayacaklar arasında.


Avon Senses serisinin Refreshing duş jelini çok sevdim. Kokusu ve ekonomik şişede olması dolayısıyla benim için artıları arasında. Özellikle pompalı şişede olması ürünün boşa gitmesini engelliyor. Vücutta kalıcılığı konusuna gelirsek, ortalama düzeydeydi. Vücudumda kullandıktan sonra kaşınma problemei de olmadı. Denk gelirse yeniden alınabilir.


Son olarak sizlere sürekli kullandığım bir üründen daha doğrusu bir saç bakım yağından bahsetmek istiyorum. Çam terebentin yağı. Dün sizlere saç bakım ampulleri yazımı yazmıştım. Bu yazıya bu ürünü ilave olarak düşünebilirsiniz. Zira aldığım her şampuanın içine 15-20 damla bu yağdan kokuyorum. Saçları köklerini besleyerek, saçların uzamasına yardımcı oluyor. Dökülmesini engelliyor. Ayrıca şampuanın zararlı bileşenlerini de öldürdüğüne inanıyorum. Kokusu bayağı keskin olduğu için alışıncaya kadar biraz rahatsız olabilirsiniz belki ama ben kokusuna alıştım ve seviyorum. Küçük bir şişe uzun zaman yeterli oluyor. Fiyatı sanırım 7,00-8,00-TL civarında olması lazım. Evimde sürekli bulunan ürünler arasında ve şu anda bitti. Eczaneden satın almam gerekiyor. Yalnız bu sefer alırken esansını satın almışım. Yenisini alırken yağını satın alacağım. Fakat esansı ya da yağı ikisi de saçlara çok iyi geliyor. Sadece yakıcı bir yağ olduğundan gözle temasından kaçınmak gerekiyor.

Benden bu kadar. Yeni yazımda görüşmek üzere. Okuduğunuz için teşekkürler. Allah'a emanet olun. Hoşça kalın.

Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.