Ana içeriğe atla

31.10.2016 Okuoku Kitap Alışverişlerim 2

Merhabalar

Dün yazmış olduğum Okuoku kitap alışveriş yazımın devamıyla karşınızdayım. Bakalım hangi ciciler kitaplığımda yerini almış.
Müjde Aklanoğlu ilk kitabı Yemin Bozdum Yolunda'yı sanırım 4 sene önce çıkarmıştı. İlk kitabı okuması için arkadaşıma verdiğimde "bu kitabın devamı nerede?" diye sorduğundan ben ilk kitabını maalesef okuyamadım. Çünkü kitap ilk kitapmış ve devam kitaplarını beklemeyi sevmiyorum. Sonrasında yayın evi ile yaşanan anlaşmazlıklar ve telif hakları nedeniyle ikinci kitap çıkamadı. Dolayısıyla ben de ilkini halen daha okuyamadım. Sonunda telif hakkı vs. problemler bitti ve ikinci kitap raflardaki yerini alabildi. Bu nedenle tükenmeden etmeden kitabı sepete ekledim. Bu arada kitap serisini ilk defa alacaklar için ilk kitabın adı İki Yemin Bir Aşk olarak değiştirildi.

Fatih Murat Arsal benim en favori yazarlarımdan biri diyebilirim. Aşkı yazan adamın tüm kitaplarını defalarca okudum. Ayça ve Ayhan Binbaşının hikayesini de dört gözle bekliyordum. Çıkar çıkmaz hemen alıp okudum. Yorumu yakında blogda olacak.

Betül Güçlü Süper Dadı kitabı sosyal medyada ve kitap bloglarında çokça gördüğüm, herkesin çok güzel diye bahsettiği, benimde uzun zamandır almayı düşündüğüm bir kitaptı. Bu nedenle onu da hazır alışverişe başlamışken sepete ekleyiverdim. Umarım anlatıldığı kadar vardır.

Bugünlük benden bu kadar. Herkese bol okumalı günler dilerim.

Sevgiyle ve Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.