Ana içeriğe atla

02.10.2016 Ömür Parfümeri Alışverişlerim

Merhabalar

Yine güzel bir günde kendimi sokaklara atmışken mağazalardaki indirimlere bakmazsam olmazdı. Her ne kadar oğlum bu duruma söylense de kadın olarak kozmetik vazgeçilmezimiz. Bu nedenle müdavimi olduğum Ömür Parfümeriye bir uğrayayım dedim. Bakalım neler almışım.
 
Golden Rose Velvet Matte ruj no:10 şu anda kullandığım tek ruj. Daha önce buradaki yazımda sizlere kullandığım Deborah Milano Absolute Lasting Liquid Lipstick kalıcı Ruj 3 numara ile ilgili düşüncelerimi yazmıştım. Genç kızken koyu rujlar tercih etmeme rağmen şimdi düğüne bile gitsem rujum pastel tonlarda oluyor. Çok koyu rujları sevmiyorum artık ve Golden Rose markasının bu rengini çok sevdim. Hem günlük, hem de bana göre gecelik kullanım için uygun. İndirimli fiyatı 12,50.-TL


Kullandığım rujun daha güzel ve düzgün görünmesini sağlamak amacıyla dudak kalemi almak niyetindeydim. Golden Rose Dream Lips Lipliner 512 numara bu rujla birebir mükemmel uyum içerisinde. Fiyatı 4,50.-TL


İlk fotoğrafta görünen ancak benim fotoğraflamayı unuttuğum Trim markasının tırnak eti itici, düzenleyici ve törpü setini de aldım. Hemen hemen en geç iki ayda bir törpü setimi değiştirmeyi sağlık açısından uygun buluyorum. Manikürümü bu iki aparat sayesinde kendim yapıyorum ve kesinlikle kuaförden çıkmış gibi olduğuna emin olabilirsiniz. Ayrıca bir çok hastalığın manikür yoluyla geçebileceğini düşünen biri olarak kesinlikle kuaförde manikür yaptırmıyorum. Bu setin fiyatı da 10,00.-TL

Bugünlük benden bu kadar. Bakımlı ve bol okumalı günler dilerim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan

Megalodon Köpek Balığı Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhabalar Bugün sizlere Megalodon hakkında bilgi vereceğim.

26 Nisan 2024 Cuma Altın Fiyatları

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan