Ana içeriğe atla

2.Sultanbeyli Kitap Fuarı 01-09 Ekim 2016

Merhabalar

Bu sıralar sizlere fuar haberleriyle geliyorum. Sonbahara girdiğimiz şu günlerde kitap fuarları da artık yavaş yavaş kapılarını açıyor. Aslında yaz aylarında da kitap fuarları yapılıyor ancak kışın bu oran daha fazla oluyor.

Gelelim bu seferki fuarımıza. Yine İstanbullu okurlara yarayacak bir haber. Kıskanıyor muyum? Tabii ki hayır. (Yalan.Kesinlikle çatlıyorum kıskançlıktan ben gidemiyorum diye)

Geçen yıl düzenlenmeye başlayan ve çok ilgi görüp ziyaretçi akınına uğrayan Sultanbeyli kitap fuarının bu yıl ikincisi düzenleniyor. 01-09 Ekim 2016 tarihleri arasında Kent Meydanı'na kurulacak çadırlarda gerçekleştirilecek olan fuar; sabah saat 10:30'da başlayıp, akşam saat 20:00'a kadar ziyaretçilerini kabul edecek.

Fuar ile ilgili her türlü bilgiyi http://www.sultanbeylikitapfuari.com/ adresinden ya da http://www.sultanbeyli.istanbul/ adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Fuara bu yıl onur yazarı olarak Prof.Dr.İskender Pala ve Prof.Dr.Erhan Afyoncu katılacak. Bunun yanı sıra 70'den fazla yayın evi, 100'ün üzerinde de yazar katılım sağlayacak.

Fuar süresince imza ve söyleşisi olan yazar ve şairlerin tarih-saat bilgilerini aşağıda paylaştım. Bunun yanı sıra vermiş olduğum internet adreslerinden de daha ayrıntılı bilgi sağlayabilirsiniz.

İskender Pala, 1 Ekim Cumartesi, saat: 13.00

Erhan Afyoncu, 1 Ekim Cumartesi, saat: 15.00

İhsan Süreyya Sırma, 2 Ekim Pazar, saat: 13.00

İsmail Kılıçarslan, 2 Ekim Pazar, saat: 14.00

Veyis Ateş, 2 Ekim Pazar, saat: 16.00

Erol Erdoğan, 3 Ekim Pazartesi, saat: 13.00

Ersin Çelik, 4 Ekim Salı, saat: 13.00

Ceyda – Emrah Altuntecim, 4 Ekim Salı, saat: 14.00

Fadime Özkan, 5 Ekim Çarşamba, saat: 14.00

Fatma Atıcı, 6 Ekim Perşembe, saat: 13.00

İrfan Gürkan Çelebi, 6 Ekim Perşembe, saat: 14.00

Mehmet Çelik, 7 Ekim Cuma, saat: 14.30

Leyla İpekçi, 7 Ekim Cuma, saat: 17.00

Fatma Barbarosoğlu, 8 Ekim Cumartesi, saat: 14.00

Muhsin Kızılkaya, 8 Ekim Cumartesi, saat: 15.00

Kahraman Tazeoğlu, 8 Ekim Cumartesi, saat: 16.00

Hikmet Anıl Öztekin, 9 Ekim Pazar, saat: 14.00

Nevzat Çiçek, 9 Ekim Pazar, saat: 16.00

Ali Erkan Kavaklı, 1 Ekim Cumartesi, saat: 11.00

Gençosman Denizci, 1 Ekim Cumartesi, saat: 12.00

Nihat Yalçın, 1 Ekim Cumartesi, saat: 13.00

Sedat Demir, 1 Ekim Cumartesi, saat: 16.00

Ebubekir Subaşı, 2 Ekim Pazar, saat: 12.00

Furkan Uğur Eşitti, 2 Ekim Pazar, saat: 12.00

Bayram Karaçor, 2 Ekim Pazar, saat: 13.00

Vehbi Vakkasoğlu, 2 Ekim Pazar, saat: 13.00

Senai Demirci, 2 Ekim Pazar, saat: 13.00

Büşra Yıldız, 2 Ekim Pazar, saat: 13.00

Orhan Karasu, 3 Ekim Pazartesi tam gün.

Şerif Balcı, 3 Ekim Pazartesi tam gün.

Demirhan Kadıoğlu, 4 Ekim Salı, saat: 12.00

İbrahim Ünsal, 5 Ekim Çarşamba, saat: 10.00

Bestami Yazgan, 5 Ekim Çarşamba, saat: 10.30

Tuncel Altınköprü, 5 Ekim Çarşamba, saat: 11.00

İbrahim Karahan, 5 Ekim Çarşamba, saat: 12.00

Yusuf Dursun, 6 Ekim Perşembe, saat: 10.30

Melih Tuğtağ, 6 Ekim Perşembe, saat: 11.00

Ayhan Bahçeli, 6 Ekim Perşembe, saat: 12.00

Erkan İşeri, 6 Ekim Perşembe, saat: 12.00

Nazlı Aspay Şener, 6 Ekim Perşembe, saat: 15.00

Selahattin Yaylamaz, 7 Ekim Cuma, saat: 12.00

Nejla Sakarya, 7 Ekim Cuma, saat: 13.00

Şenol Tombaş, 7 Ekim Cuma, saat: 14.00

Yusuf Asal, 8 Ekim Cumartesi, saat: 13.00

Bilal İşgören, 8 Ekim Cumartesi, saat: 13.00

İsmail Öz, 8 Ekim Cumartesi, saat: 13.00

Zeynep Sey, 8 Ekim Cumartesi, saat: 13.00

Metin Uçar, 8 Ekim Cumartesi, saat: 15.00

Mehmet Ballı, 8 Ekim Cumartesi tam gün.

Filiz Çırpıcı, 8 Ekim Cumartesi tam gün.

Nuran Taydaş Çal, 9 Ekim pazar, saat: 12.00

Fatih Duman, 9 Ekim Pazar, saat: 13.00

İrfan Gürkan Çelebi, 9 Ekim Pazar, saat: 13.00

Sinan Yağmur, 9 Ekim Pazar, saat: 13.00

Tuna Erdoğdu, 9 Ekim Pazar, saat: 13.00

Bilal Sami Gökdemir, 9 Ekim Pazar, saat: 14.00

Güray Süngü, 9 Ekim Pazar, saat: 15.00

Sedat Demir, 9 Ekim Pazar, saat: 15.00

Bülent Akyürek, fuar boyunca her gün.

Pelin Çift, Yasin Aktay, Koray Yersüren, Güneş Demirel, Burcu Büyükyıldız, Aslı Karabulut ve Zeliha Eren Duman’ın söyleşisi ve imza günü ilerleyen günlerde belirlenecek.

Hepinize bol okumalı ve keyifli fuarlar diliyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Kademe Analizi Nedir?

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.