Ana içeriğe atla

Bitenler - Çöpe Gidenler 3

Merhabalar

Evim çöp eve dönüşmeden son sürat fotoğraf çekimlerime devam ediyorum. Malum uzun zamandır sakladığım ürünler artık elime, ayağıma dolaşmaya başladı ve ben bu durumdan hiç memnun olmayan biri olarak fotoğraflarını çektiğim bitenlerimi hemen çöpe sallıyorum.


Elseve 6 Mucizevi Yağ serisini aldığımı daha önce buradaki yazımda sizlere söylemiştim. 6 Mucizevi Yağ serisinden memnun kaldığımı belirteyim. İçeriğindeki yağlar sayesinde saçım nemine gerçekten kavuşmaya başladı. Birde benim gibi her gün sudan çıkmayan su kuşu durumlarındaysanız bu üründen memnun kalacağınızı söyleyebilirim. Bilmeyenler için şu durumu da ayrıca belirtmek istiyorum. Eskişehir'in suları inanılmaz derece de klorlu. Bu durum saçlarımın daha da kurumasına neden oluyor. Bu nedenle saça ekstradan nem sağlamak mutlaka şart. Yoksa saçlar bir süre sonra (sürekli de yıkanıyorsa) matlaşmaya mahkum oluyor. Kuruyup kopmaya başlıyor. Bu nedenle boyalı ve saçlarımı yıkadığım suyun klorlu olduğunu dikkate alırsak, saçlara nem veren ürünler kullanmak gerekiyor.


Elseve 6 Mucizevi Yağ serisinin beğendiğim bir diğer ürünü de yıkama sonrasında uygulanan ve adının hakkını veren Saç Güzelleştirici Krem. Bu kremi kullanmaya başladıktan sonra (belirteyim tüm ürünleri set halinde kullanmaya dikkat ediyorum) saçlarımın tülerme sorunu ortadan kalktı diyebilirim. Eskiden daha uçuş uçuş olan saçlarımın o görüntüsü gitti. Bu ürün saçlarımın kendi doğal dalgasının da belirgin hale gelmesine yardımcı oldu. Bu seriyi çok sevdim ve yeniden alıp kullanmayı düşünüyorum.


Avon Senses Revitalising Duş Jelini Avon satan bir arkadaşımdan almıştım. Bir alana bir bedava olan kampanyasından lavanta kokusudur diye aldığım üründen memnun kalmadım. (Bu arada söylemeden geçmeyeyim her gördüğünüz mor ürüne lavanta kokusudur diye atlamayın. Zira çok pişman oldum.) Ürünün elimde kalan son şişesini bitirmeye çalışıyorum ve bir daha bu ürünü almayı düşünmüyorum. Kokusu varla yok arası ve çok da beğenilecek bir koku değil. Köpürme kısmında ise sorun yok. 


Deborah Milano Absolute Lasting Liquid Lipstick kalıcı Ruj 3 numara. Bu ürünü inanılmaz derece de çok sevdim. Bu bitirdiğim 2 kutu. Ancak ürünün tek dezavantajı lipstick ürün olduğundan çok çabuk bitmesi ve indirimli hali bile 20,00.-TL aşağı hiç olmadı. Bu nedenle bu ürüne alternatif bir renk olarak Golden Rose mat ruj 10 numarayı buldum. Ürünün rengine buradaki yazımdan bakabilirsiniz. Hem fiyat olarak daha uygun hem de normal ruj olduğundan dolayı daha uzun süre gidiyor. Şayet indirimli fiyatta denk getirirsem yine alırım. Ürünün bir tarafı mat bir ruj görünümü sağlarken diğer tarafında bulunan parlatıcı ile ruju sürüp biraz beklettikten sonra uygularsanız parlak bir görünüm elde edebilirsiniz. 

Hepinize keyifli okumalar ve bakımlı günler dilerim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı