Ana içeriğe atla

Ayşegül Çiçekoğlu - Sen Benim Kaderimsin

Merhabalar

Ayşegül Çiçekoğlu Sen Benim Kaderimsin hikayesini wattpad üzerinde okumuş ve çok beğenmiştim. Kitap olmuş halini ise zorlu bir süreçte de olsa elime almayı başarabildim. Meğer baskısı tükenmiş. Almak isteyenler bulduklarında kaçırmasınlar. Çünkü yeni baskı olur mu bilmiyorum ama şu anda son kalan baskılar satılıyor. 

Zeynep zor bir kızdır. Hırçın ve inatçıdır. Kafasına ne koyduysa yapmaktadır. Kendini bildi bileli Selçuk'la hemen hemen her gün görüşmektedir. Selçuk ağabeyleri Sinan ve Emre'nin en yakın arkadaşıdır. Zeynep küçüklüğünden beri Selçuk ile çatışma halindedir. Çünkü ağabeyleri ve Selçuk onu gittikleri hiç bir yere götürmez. Bu durum her ne kadar ağabeylerinin başının altından çıksa da bunu söyleme görevi Selçuk'a ait olduğundan Zeynep kendince Selçuk'a düşman kesilir. Eline geçen her fırsatta Selçuk ile didişmekten geri kalmaz. Hatta bu didişmelerinde Selçuk kendisine sürekli olarak Kirpi diye hitap ediyordur ve Zeynep bu sözü duyduğunda daha da sinirlenir.

Selçuk ise yakışıklıdır. Hemde kızların hayır diyemeyeceği kadar. Ancak Selçuk hiç bir zaman ciddi bir ilişki peşinde olmamıştır. Her gününü başka bir kızla geçirmektedir. Hele evlilik kurumu hiç Selçuk'a göre değildir. 

Çocuklukları birlikte geçen ikili Zeynep'in mezuniyet gününde yine birliktedir. Selçuk terasta Zeynep'i bembeyaz elbise içinde gördüğünde aslında hayatının aşkının Zeynep olduğunu anlar. 2 yaşındayken elini tutan kız, şimdi de yüreğini tutmuştur. Fakat asıl sorun bunu inatçı kirpiye nasıl anlatacaktır. Zeynep ise idealleri olan bir kızdır. Selçuk Zeynep ideallerinin peşinde koşarken Zeynep'i ne kadar süre bekleyebilir? 

Ayşegül ablamın bu kitabında bir insanın sabrının ne kadar sonuna kadar gidebileceğini okuyacaksınız. Büyük aşklar kavgayla başlarmış ya Zeynep ve Selçuk'un hikayesi de aynen böyle başladı. 

Kitap'ta Emre'ye olanlara çok üzüldüm. İnsanın hayatının birden bire bu şekilde kararması çok kötüydü ama bir yönden de yaptıklarını çekti de diyebiliriz. 

Sinan ve Cansu'nun hikayesini de Sen Benim Nefesimsin isimli hikaye de okumuştum. Onların karşılaşması ve birbirlerinin hayatına dahil olması çok güzeldi. Özellikle Sinan'ın yaptığı gerçekten takdir edilesi. Sen Benim Nefesimsin'in de kitap olmasını sabırsızlıkla bekliyorum.

Ayşegül Çiçekoğlu yazdığı tüm kitaplarıyla benim gönlüme taht kuran yazarlardan. Kalemini, kişiliğini ve hanımefendiliğini çok seviyorum. Tüm eserleri çıktığı anda bundan sonra hemen alacağım. Çünkü Sen Benim Kaderimsin kitabını bulamayacağım diye çok korkmuştum. Şükür ki buldum ve kitaplığımda tüm kitapları mevcut.

Ayşegül Çiçekoğlu severlere güzel de bir müjde vereyim. Wattpad'de okumaya başladığımız ancak kitap olacak diye sonunu maalesef okuyamadığımız Emir-Melek ve Emre-İlknur'un hikayesini anlatan Affet kitabı Eylül ayında Müptela Yayınları tarafından raflarda yerini alacak. Bu güzel habere ben çok sevindim. Ancak diğer hikayelerinin de bir an önce kağıt kokusuyla buluşmasını sabırsızlıkla bekliyoruz.

Güzel kalemin hiç bitmesin. Yeni kitaplarında buluşmak üzere Ayşegül Çiçekoğlu.

Herkese keyifli okumalar dilerim.

Tanıtım Bülteninden


Sen Benim Kaderimsin; bitmeyen bir aşkın, sevdiğinin gözlerinin içine bakıp, titreyen bir yüreğin, sabrın ve sadakatin hikâyesi...

İnatçı, hırçın ve dikbaşlıydı Zeynep. Öyle her erkeğin çekebileceği bir kız değildi. Kendi de bunun farkında olduğu için “Evlenmeyeceğim!” derdi.
Çapkın, serseri ve yakışıklıydı Selçuk. Zeynep’i ilk kez gördüğünde, o daha ufacık bir bebekti. Parmağını tutan ve ona gülümseyen bu bebeği, ilk görüşte sevdi.
Onlar didişe didişe birlikte büyüdüler, birlikte oynadılar ve zamanı geldiğinde de yüreklerinde büyüyen sevgiye karşı koyamadılar. Ama Selçuk, “Kirpi” diye çağırdığı kıza âşık olduğunu anladığında, uzun ve yorucu bir yolun kendini beklediğini bilmiyordu. Yine de ne olursa olsun tek bir şeyden emindi: Bu inatçı Kirpi’yi ilk gördüğü andan beri seviyordu ve ondan asla vazgeçmeyecekti. Peki ya Kirpi buna ne diyecekti? Unutmayın, onun dikenleri vardı! Onlar birbirlerinin kaderi olabilecek miydi?


Basım Yılı : 2015

Sayfa Sayısı : 400

Olimpos Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.