Ana içeriğe atla

02.07.2016 Ömür Parfümeri Alışverişlerim

Merhabalar

Her Türk Kadını gibi bende bayram öncesi kendimi maalesef alışveriş mağazalarına atanlardandım. Maalesef diyorum çünkü bayram öncesi mağazaların doluluk oranını anlatmaya gerek yoktur sanırım.

Yaklaşan tatil öncesi kullanmış olduğum şampuan ve saç kreminin güneş, deniz ve havuz faktörlerini göz önüne aldığımızda yeterli olmadığını düşünerek kendime daha etkili ürünler almak için kozmetik mağazalarına attım. 

Elseve markasının 6 mucizevi yağ serisini kullanıyorum. Genel olarak ne kadar memnun olsam da, tatilde korumaya çok da yeterli gelmeyeceği açık bir gerçek. Saçlarımın fırça gibi olmaması için, mağazadaki personelinde yardımıyla Elseve Komple Onarıcı 5 serisini aldım. Üstelik fotoğrafında da görüldüğü üzere, avantaj paketi yapmışlardı ve set halinde 15,00.-TL'den satılıyordu.

Fakat bu setin bana yine de yeterli olmadığını biliyorum. Eski tecrübelerime dayanarak, boyalı saçlara da sahip olduğumdan yıkama sonrası nemli saça uygulanabilen bir bakım spreyi istedim. Bunun içinde bana Elseve 2'li Bakım İksirini önerdi. Fiyatı 14.90.-TL.

Son olarak da kısa tırnaklarım da uyguladığım, çok beğenerek kullandığım ve bitmek üzere olan Flormar Rakı Beyazı Ojemin yedeğini aldım. Fiyatı : 2,50.-TL Numarası : 319

Hepinize bakımlı ve bol okumalı günler diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?