Ana içeriğe atla

30.05.2016 Kitapyurdu Kitap Alışverişlerim

Merhabalar

Oğlumun okulunda başlamış olan "Şeker Portakalı" furyası vardı ki biz de sonunda nasibimizi alıp, sepete ekleyip kitabımıza kavuştuk. 

Bu kitapların hayatımıza bir bomba etkisi yaratarak girme hikayesi aynen şu şekilde başlıyor.


Oğlumun sınıfında ve özellikle okulunda birkaç kişi (artık nasıl birden bu aşk başladıysa, tüm okulun bu kitabın heyecanıyla yanıp tutuşmasına neden oldu) "Şeker Portakalı'nı okudum. Çok güzeldi. Sen de mutlaka okumalısın" diyerek çevresindeki arkadaşlarına bu kitabı önermiş. Sonra her okuyan diğerine derken, Şeker Portakalı bir anda okulun en popüler kitabı olmuş.



Aslına bakarsanız kitabın ismi bile beni oku derken; ki bunu okuyan kesimin çocuk olduğunu düşünürsek kitabın bu kadar popüler olması da aslında çok normal. Fakat gel gelelim kazın ayağı öyle değil. Kitabı okuyup bitirenler yazarın devam niteliği gibi olan (ben okumadım duyduklarımı söylüyorum) Güneşi Uyandıralım ve Delifişek kitaplarını da alıp okumaya başlamışlar. Tabii doğal olarak Şeker Portakalı'nı okuyan herkes de bir merak diğer kitapları da alıp okumuş. Tabii kitap kurdu olan oğlum emin olun abartısız her akşam başımın etini yedi. Fakat sınav dönemi olduğundan biraz ağırdan aldım. Fakat sınavlar bitince ve hal böyle olunca biz de el mecbur bu kitapları da sepete ekledik. Derseniz ki oğlum kitaplar gelince okumaya başladı mı. HAYIR. Nedeni ise yaz tatilinde aceleye getirmeden sindirerek okumak istiyormuş. Ölür müsün? Öldürür müsün? Hani oğlum sen değil miydin? beynimi yeyip bitiren ama evlat işte naparsın.


Çanakkale Gezisine gittiğimizden beridir eşim de daha da artan bir tarih merakı başladı. Öncesinde de Osmanlı tarihinden başlayarak aklınıza gelebilecek tarihle ilgili her şeyi okurdu. Fakat bunlar genellikle internet üzerinden olurdu. Kitap denk gelirse okurdu ve özellikle kitap alma eğilimi göstermezdi.

Eşimin eline kitap alabilmesi için 18 Mart' da Çanakkale Şehitlerini andığımız Çanakkale Gezimize gitmemiz gerekiyormuş ki; zira Şehitliği ziyaretten sonra tarihe daha da bir merak saldı ve benden kitap istedi. (benden mutlusu yok söylemeden geçemeyeceğim) Birlikte o zamanlar baktığımız ancak satış dışı kitabın stoklara girdiğini görünce hemen sepete ekledim. Kitapla ilgili söyleyebileceğim tek şey Çanakkale Savaşı'nda Bir Şehid'in Günlüğü. Adı bile tüylerimi diken diken yapmaya yetiyor. Bu kitabı eşim bitirdikten sonra ilk önce okuyup sizlere aktarmak istiyorum. 


Son olarak bu kadar kitap almışım, yorulmuşum (yalandan kim ölmüş ama parmaklarım tıklarken yıpranmış olabilir) kendime de bir ödül vereyim dedim. (Kadınların alışveriş söz konusu olduğunda maalesef bahaneleri hiç bitmiyor. ) Sevgili Ayşegül ablamın son çıkan kitabı Tutkunun Savaşı merak ettiklerim arasındaydı. Onu da sepete ekleyiverdim. 

Gelelim bu kitapların bana ne kadara mâl olduğuna. Bloğumu takip edenler hatırlayacaktır ancak görmeyenler için tekrar belirteyim. kitapyurdu.com sitesinde düzenli olarak her ay sipariş verenler için belli sabit ek indirimler mevcut ve bende düzenli sipariş verenlerden olduğum için kitapları çok da uygun fiyata aldım. Sizlere aşağıda fiyatlarını da yazıyorum. Bu alışveriş de toplam da 2,74.-TL ek indirim almış oldum. Dünkü yazımda da bu olayı anlatmak istemiştim. Umarım daha açıklayıcı olmuştur.

Hepinize Keyifli Okumalar Dilerim.

Ürün Adı
Fiyatı
İndirimli Fiyatı
Çanakkale Savaşı'nda Bir Şehidin Günlüğü
10,13
 9,62
 6,30
 6,05
15,40
 14,78
12,25
 11,76
 17,50
 16,63
61,58
58,84


Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?