Ana içeriğe atla

Yeni Konularla Sizlerleyim


Merhabalar,

Uzun zamandır aklımda olan bir konuyu sizlere aktarmak istiyorum. Malum sürekli gezen, yeni yerler gören ve keşfeden biriyim. 

Gezi sırasında çektiğim bir çok fotoğrafı, gezip gördüğüm yerleri sizlere aktarmayı uzun zamandır istiyordum. Bunu neden bloğuma taşımadığımı, sizleri de bu konuda neden bilgi sahibi yapmadığımı düşündüm.

Bundan sonra bloğumda seyahat adı altında gezdiğim, gördüğüm yerleri, mekanları sizlere tanıtmaya karar verdim. Aklımdaki düşünceler sadece bununla da sınırlı değil. Aynı zamanda güncel ve her türden konularla da sizlere yazmak istiyorum. Bu yazılar içinde kategoriler açacağım ve siz bu kategoriler altında yazılarımı takip edebileceksiniz.

Umarım güzel paylaşımlar yapabilir ve sizlere de faydalı olurum.

Herkese bol okumalı ve kitaplı günler dileklerimle.

Sevgiyle Kalın.

Beyda'nın Kitaplığı


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan

Megalodon Köpek Balığı Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhabalar Bugün sizlere Megalodon hakkında bilgi vereceğim.

26 Nisan 2024 Cuma Altın Fiyatları

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan