Ana içeriğe atla

Victoria Conelly - Olmaz Olsun Cüzdanımda Milyonlar

Merhabalar

Hepimizin başkasından aldığı emanet kitaplar vardır. Hemen okuyup geri vermemiz gerekirken araya giren bir çok mazeret yüzünden okuyamadığımız ve raflarımızda beklettiğimiz. (Bu arada kendimi kınıyorum normalde hiç yapmadığım bir şeyi yaptım ve bu kitabı bir seneden fazladır elimde tutuyorum. Belki de kitabı aldığım kişinin bende güvende olduğunu bildiğinden kitabı istememesinden dolayı da olabilir bu rahatlığım ama ben yine de kendimi kınıyorum.) Victoria Conelly Olmaz Olsun Cüzdanımda Milyonlar kitabı da aynen böyle bir kitap.
Molly çiçekleri çok sevmektedir ve geçimini evinin bir odasını çiçekli oda yaparak sattığı çiçekler sayesinde sağlamaktadır. Fakat buradan gelen para kimi zaman ihtiyaçlarını bile karşılamaz. Markete gittiğinde lüzumsuz aldığı şeyleri kasada iade etmek zorunda bile kalır. Molly hayatını böyle devam ettirirken, komşunun bir gün ona bahsettiği loto kafasına takılır. Her ne kadar kumbarada bulunan para ile loto oynayabilecek olsa da, kazanamaması durumunda kenara ayırdığı paradan da olma gibi bir risk alması gerekmektedir.

Tom Mackenzie bir gazetecidir ve işini kaybetmenin eşiğindedir. Fakat ödenmesi gereken faturalar, hayatındaki güzel kişinin varlığı, yeni bir haber yapmasını gerektirmektedir. Aksi halde, çok zor durumda kalacaktır.

Molly komşusunun verdiği fikirle risk alarak loto oynar ve büyük ikramiye kendisine isabet eder. Fakat Molly'nin ailesi öyle bir ailedir ki, şayet büyük ikramiyeden haberleri olursa, Molly'e tek kuruş bile kalmayacaktır. Molly aniden aldığı kararla ailesine tatile gittiğini söyleyerek, çiçekli odasını komşusuna emanet ederek bir yolculuğa çıkar. Yolculuk boyunca kendisine çok fazla gelen bu parayı dağıtacaktır. Çünkü fazla paranın insanların hayatlarını olumsuz etkilediğine inanmaktadır. Tam da parayı dağıtmaya başladığı zamanda Tom, bir kimliksiz hayırseverin para dağıttığı duyar ve her türlü tehlikeyi, olumsuzluğu göze alarak Molly'nin peşine düşer. Tom bu hayırseverin kim olduğunu bulmaya çalışacak ve kendisine yaratacağı bomba gibi hikayeden sonra işini garantiye alacaktır. Molly ise fazla paradan ailesinin haberi olmadan kurtulmaya çalışırken, kendisini daha iyi hissedecektir ve uzun zamandır yapması gereken tatili de yapacaktır. Tüm bunlar olurken Molly'nin ailesi durumu öğrenince ne olacaktır ve en önemlisi de bu hikaye de aşk nerededir?

Victoria Conelly kurgusunu sevdim. Zaman zaman durağan ilerleyen bir hikaye olsa da, genel olarak sonunu sürekli merak ettiren bir kurgusu mevcuttu. Kitap benim yine şezlong kitabı tabirime uyan türden. Kısacası çerezlik. Hikaye de Molly'nin ailesini maalesef sevemedim. Paragöz bir aile. Bunların çok parası olsa da yemezler yani o derece. Molly ve Tom karakteri de eh işte. En çok kitap kapağına bayıldım. Çok iç açıcı. 

Hadi bakalım herkese iyi geceler.

Keyifli Okumalar Dilerim.

Tanıtım Bülteninden

Çiçekçi Molly Bailey, lotoda büyük ikramiyeyi kazanır ve kazandığı paradan kurtulmak ister. Bir an önce!


Tom Mackenzie, işini kaybetmenin eşiğindedir. Gazetecilik kariyerini sürdürmek istiyorsa, olay yaratacak bir haber bulmak zorundadır. Bir an önce!

En iyi çözümün serveti paylaşmak olduğuna inanan Molly, paraları dağıtırken, ülkenin peşinde en çok koşulan insanı haline gelir. Yanında sadece sevimli köpeği Fizz ve kadim dostu Beetle’ı ile hayatının yolculuğuna çıkar.

Molly’yi önce kim bulacak?

Medya mı yoksa ailesi mi?
Peki ya aşk? 



Basım Yılı : 2010

Sayfa Sayısı : 265

Nemesis Kitap


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.