Ana içeriğe atla

Müjde Aklanoğlu - Bana Bir Masal Anlatsana Kitap Tanıtımı

Merhabalar

Wattpad'de daha önceden bir kısmını okuduğum ancak sonrasında kitap olacağından dolayı kaldırılan gerçek bir hikayenin kitap olmuş hali. Müjde Aklanoğlu Bana Bir Masal Anlat.

Wattpad'de yayınlanan adı Günlük'dü. Tam hikayeye alışıyorken kaldırıldı. Ne olacak bu hikayenin sonu derken kitap olduğunu duymak çok güzel. Açıkçası diğer hikayelerinden birinin kitap olması daha muhtemel görünüyordu. Herkesin dilinde dolanan  "çok ağlayacağız" kelimesi var ki, açıkçası ne kadar ağlayacağız kısmını merak ediyorum. Fakat bunun yanında hikayenin ve olayların geçtiği yerlerin gerçek olması sadece isimlerin değiştirilmesi de hikayenin aslının bozulmamış olması, insan da daha bir okuma merakı uyandırıyor.

Kitap şu anda satışa çıkmış durumda. Kitabın gerçek bir hikaye olmasından dolayı, alma önceliği kazandı. Canan ve Efe'nin hikayesini çok da merak ediyorum. Kitabı okuduktan sonra blogda yorumlayacağım. Umarım sonu kötü biten bir hikaye değildir. Mutsuz sonları gerçekten sevmiyorum. Hele ki bu gerçekten yaşanmışsa.

Keyifli Okumalar Dilerim.

Tanıtım Bülteninden


Sıradaki şarkın olmak istiyorum...

Ben çalayım kalbini, sen söyle...

Bir yürekle iki kişilik dinleriz biz!

DİKKAT!
Bu hikayede geçen konular ve yerler tamamen gerçektir. Sadece isimler değiştirilmiştir.
Asi yüreğin mavi sırrına konu olan bir İstanbul masalını okumaya hazır olun.
"İçinde kurtların olmadığı, saatin on ikiyi hiç vurmadığı, arabanın balkabağına dönüşmediği, prensin asla kurbağa olmayacağı bir masal...
Bana bizim mutlu sonla biten masalımızı anlat. Bıkmadan, usanmadan, sıkılmadan uydurdu bana yeni masallar Efem... Beni mutlu etti. Saçlarımı okşadı,  gözlerime bakıp gülümsedi ve ben mutlu olmasını öğrendim.  Bir masal ne kadar gerçek olurdu? Bilmiyordum, ama mutlu olmanın, sadece onun sesini dinlerken gözlerini bakmak olduğunu öğreniyordum. Ve ben ona sormaktan hiç bıkmayacağım bir soruya gebe kaldığımı bilmiyordum. Efe bana o gün ve sonrasında hep aynı masalı anlattı.
Ayrılığın bize uğramayacağına, ellerimizin birleştiği günkü gibi hiç ayrılmayacağına inandığım masallar.
Efe anlattı ben inandım.


Basım Yılı : 2016

Sayfa Sayısı : 696

Olimpos Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Kademe Analizi Nedir?

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.