Ana içeriğe atla

Lucy Robinson - Aşkın Tuhaf Halleri Kitap Tanıtımı


Merhabalar

22.01.2016 tarihinde okuyucusuyla buluşmaya hazırlanan bir kitap var karşınızda. Lucy Robinson Aşkın Tuhaf Halleri.
Tanıtım yazısını okuduğumda ilk aklıma gelen aslında başkalarının ihtiyacı olduğunu düşündüğümüz şeylerin bazen kendimizin ihtiyacının olduğu ve bunu sonradan fark etmemizdir. Nasıl ki ruhu hasta birini doktora yönlendirmeye çalışıyorsak, zaman zaman bu kendimiz için de geçerlidir ve bunu sonradan belki de iş işten geçtikten sonra fark ederiz.

Lucy Robinson Aşkın Tuhaf Halleri kitabında tanıtım yazısına bakarsak tam da buna benzer bir olayla okuyucu karşısına çıkıyor. Karakterimiz Charley Lambert aslında kendisinin ihtiyacı olan aşkı başkalarının ihtiyacı olduğunu düşünerek bir web sitesi açıyor ve buradan sonra da olaylar gelişmeye başlıyor.

Aşkın Tuhaf Halleri kitap satış sitelerinde ön siparişe açılmış durumda. Bende okuma ve alışveriş listeme eklediğime göre hepinize keyifli okuamalar diliyorum. 


Tanıtım Bülteninden

Charley Lambert’ın iyi bir işi, göz kamaştıran bir evi ve herkesin sahip olmak isteyeceği karizmatik bir sevgilisi vardı. Ta ki bacağı üç yerden kırılıncaya ve uzun bir süre evde oturmaya mahkûm oluncaya dek.
Tam bir işkolik olan Charley işten uzak kalacağı bu süre içinde kendini oyalayacak bir şeyler bulmaya karar verir ve gazetede gördüğü bir ilan dikkatini çeker. Sevgili bulamayan yalnız insanlar için bir çöpçatanlık sitesi kurar. Ne var ki asıl yardıma ihtiyacı olan kişinin kendisi olduğunun farkına varır. Ve Charley’nin hayatı bundan sonra aklının alamayacağı kadar değişecektir.


Basım Yılı : 2016



Sayfa Sayısı : 432



Altın Kitaplar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Naime Özeren - 23 Nisan

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Kademe Analizi Nedir?

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.