Ana içeriğe atla

Eyşan Utku İmza Günü Etkinliği




Merhabalar

Son dakika almış olduğum bir haberle geldim.  Sıcağı sıcağına bu güzel haberi sizlere vermek ve vakti müsait olanların bu etkinliğe katılmasını sağlamak istedim.


Sevgili yazarlarımızdan Eyşan Utku 30.01.2016 Cumartesi günü 14:00-16:00 saatleri arasında Eskişehir Köprübaşı Nazen Cafe'de imza günü etkinliği düzenliyor. Yazarımıza kitaplarınızı imzalatmak ve keyifli sohbet etmek isterseniz bu etkinliği kaçırmayın derim.

Herhangi bir aksilik çıkmaz ise bende oğlumla birlikte bu etkinlikte olmayı planlıyorum.

Bol okumalı günleriniz olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Gülşen - Bangır Bangır