Ana içeriğe atla

Milletçe Kafayı Yedik

NE GÜLDÜM SABAH SABAH MİLLETÇE KAFAYI YEDİK


-Annem kotonda indirim varmış diyor, babam da diyor ki "Ne yapacaksın? kefen mi alacaksın?"


-10 yaşında ki kardeşim bir anda "Ben daha gençliğimi yaşayamadım, bu virüs nereden çıktı?" diye ağlamaya başladı.

-Annem yarın için hacı arkadaşlarını eve kuran okumaya davet etmiş. 
Babam: "Ben sabah merdivenin başında çıplak duracağım beni görüp kaçarlar gelmezler." diyor.

-Erkek kardeşim yumoş ve salça ile evde spora başladı.

-Camiye gitmemesi için dedemi eve kilitlemem.

-Evdeki herkes gündüz de uyumaya başladı. Sıkıntıdan koala gibi uyuyup, tekrar uyanıp yemek yiyoruz sonra bir daha uyuyoruz.

-Babam rakı yapmak için aldığı etil alkol ile kolonya yapmaya kalkıştı.

-Ailecek balkona çıkıp kahve içtik. Babam diyor ki geç oldu artık eve gidelim.

-Ben "Anne baba eve girin kızıyorum bakın"
-Babam "5 dakika daha ya!"

-Kumandayı vermezsen üstüne öksürürüm.

-Bulaşık makinemiz iki gündür bozuktu, servis çağırmaya korktuğumuz için youtubedan video izleyerek kendimiz tamir ettik...

-Mekanların kapatılacağını duyan babam artık evde birlikte oynarız deyip, göbek atmaya başladı. Ertesi gün kahvehanelerin kapatılacağını duyunca da aynısını ben yaptım. Evde göbek atıp duruyoruz.

-Babam sohbetimi beğendi, karantina bitince dükkânına çırak alacakmış beni.

-Evde 8 kişiyiz, dışarısı bizim için daha güvenli aslında bunun tartışmasını yapıyoruz.

-Babaannemin dedeme sinirlenip, korona ya kurban ol sen demesi.

-Eşimin 10 buçukta kahvaltıdan kalmamıza rağmen, 12 öğle yemeği saati bütün şirketlerde bu böyledir demesi.

-Eve gelen misafirleri biz coronalıyız deyip kapıdan göndermiştim, annem arkadan çak bi beşlik yapıyordu bana..

-Babam bana “sen zaten virüsten önce de ininden (odamı kastediyor) çıkmıyodun karantinadaydın” dedi

-Evdekilerden nefret etmeye başladım, çok garip duygular içerisindeyim.

-Annemle ayrı şehirlerdeyiz. Her gün düzenli olarak bitki yağları ve kolonya karıştırırken video çekip gönderiyor ve bugünkü koruyucu iksirim diye tanıtıyor. Sonra her karışımı buhurdanlığa koyup mikropları savıyor. Büyücü şapkasına geçişi yakın gibi.

-Babam kendi yaptığı rakı ile kapı girişi,cam ve balkon girişlerini sildi.. ha kolonya, ha rakı farketmezmiş.

ALINTIDIR

Yorumlar

  1. Sizin aile baya eğlenceliymiş. Güldürdün valla:)
    Biz de bir şey yok. Ev kuşları olduğumuzdan ailecek delirmeye biraz daha var sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı;
      Alıntı canım. Ben yazmadım. Ama benimde çok hoşuma gitti doğrusu:)

      Sil
  2. Kendi yaptığı rakı güzelmişti :)

    YanıtlaSil
  3. Hâli ile hem komik hem gerçek...ama şu çok net çocuklar üzerinde ciddi problem yaşattı bu virüs süreci...
    Kışa zamanda atlatılır bu travma insaallh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel;
      Benim oğlum ders çalışıyor nette, canı sıkılıyor nette. Kafayı yemezse iyidir. Allah sonumuzu hayretsin inşallah.

      Sil
  4. Fun way to spend your time at home with your family.

    YanıtlaSil
  5. Alıntı olduğunu okumasaydım,"ya ne şenlikli bir aile hayatı" dicektim..Çok eğlencelimiş gerçekten..😊

    YanıtlaSil
  6. Böyle durumlara trajikomik mi denirdi. Onu yaşıyoruz resmen, Allah sonumuzu hayretsin. :)

    YanıtlaSil
  7. karantina ev halleri komikmiş hihi :)

    YanıtlaSil
  8. İşin esprisini çıkarmamız ruh sağlığımızı korumamız için iyi olmuş. Çok kafaya takmadan önlem almak gerek. Panik de insanı hasta ediyormuş.

    YanıtlaSil
  9. aileye bayıldım :) bu güzel yazıyı yazman okuyana neşe saçacaktır :) kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Şu günlerde herkesin içinde olduğu bir durum sanırım. :')

    YanıtlaSil
  11. Beni güldürdün, Allah da seni güldürsün :D
    Milletçe kafayı yedik bence de. İnşallah tez zamanda bu süreci atlatabiliriz.

    YanıtlaSil
  12. haliyle kafayı yedim diye bir şarkı var . güzeldir . dinlemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.