Ana içeriğe atla

Meydan Okuma 16 Gün / 16 Yazı #2

Merhabalar

Meydan okumanın ikinci gününde yine güzel bir soru var.
Hatta bu soruyu çok sevdim.

2- Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?

Bilmeyenler için geçen sene evimizi satıp, yeni ev almıştık. Bu evi görür görmez aşık olduğumu bilmeyen kalmadı sanırım. Evin her odasının genişliğinin dışında, balkonuna ilk gördüğümüz anda aşık olduğumuz bir ev. 

Evimin her bir yerine ayrı ayrı aşık olmakla beraber, en çok balkonunu seviyorum. Gündüz ayrı, gece ayrı güzel ve önünün kapanmayacak olması da ayrı bir mutluluk kaynağı. 

Gündüz köy görüntüsünü, gece Zuzu'mun deyimiyle Pierre Loti gibi görüntüsü olan bu balkon bize sessizliği ile huzur veriyor. Gece görüntüsünü de ayrı güzel. Gündüz evde olmadığım için size evi alırken çekilen balkon fotoğrafını paylaşabiliyorum. Ama tabii ki gece görüntüsünü es geçmedim. 

Normalde balkonda yemek yemiyoruz ama Ramazan nedeniyle iftarlarımızı yer sofrası eşliğinde yayıla yayıla burada yiyoruz ve inanılmaz keyifli. Bir de pazar kahvaltılarını unutmamak lazım tabii ki.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Evde ve sağlıkla kalın.


Yorumlar

  1. keyfini çıkarın canım benim sağlıkla huzurla inşallah 😊🌼 sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım;
      Sağol canım. Daha iyileri sizin olsun inşallah.

      Sil
  2. Bence de güzel bir tercih Beyda'cığım. Güle güle oturun güzel balkonlu,, güzel evinizde😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız;
      Sağol tatlım. İnşallah daha iyileri senin de olsun:)

      Sil
  3. Bu güzel bir balkon! Neden sevdiğini anlıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Müfred;
    Sağol canım. Önceki evimde benimde açıktı. Ayrıca yağmur hep ters yağardı su içinde kalırdı. Bir şey unuttuysan balkonda geçmiş olsun yani.

    YanıtlaSil
  5. işte böyle bir balkon benimde hayalim, boydan camlı, şimdi şükürsüzlük olmasın hamdolsun kendi evimde oturuyorum balkonum büyük manzaram açık harika ama işte insanoğluyuz hep fazlasını istiyoruz ya böyle boydan camlı balkon içimde ukte kaldı yinede, sağlıkla oturun inşallah, halısıyla yer minderleriyle tam yazlık rahat

    YanıtlaSil
  6. güzel günlerde sağlıcakla oturun inşallah

    YanıtlaSil
  7. Manzarası gerçekten çok güzelmiş. Sabahları insanın içi açılır bakarken *-*

    YanıtlaSil
  8. Geniş balkonlu evleri ben de seviyorum. Özellikle önünde bol bol yeşillik varsa. :)

    YanıtlaSil
  9. Can you see the night sky from your balcony? Or are there too many lights to see the stars? I live in the country and enjoy sitting outside at night as well.

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten de manzara gece başka gündüz başka güzelmiş. Güle güle oturun evinizde.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.