Ana içeriğe atla

Özlem Kıvrım Röportajı

Merhabalar

Cumhuriyetimizin ilanının 96.yılındayız.
Mutluyuz ve gururluyuz. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e ve her biri ayrı ayrı elleri öpülesi silah arkadaşlarına sevgi, saygı ve minnetle. Haklarını helal etsinler inşallah. Herkesin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun. 

Yazar röportajlarımızla devam ediyoruz. Bugün sevgili Özlem Kıvrım konuğum. Umarım keyifli vakit geçirirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel, sağlıklı ve mutlu bir hafta sizlerle olsun.

Kitapla ve hoşçakalın.

Özlem Hanım öncelikle bloğuma hoşgeldiniz. Bu güzel röportaj için şimdiden teşekkür ederim. Dilersiniz sorularımıza geçelim.

* Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Tabii ki ben özlem kıvrım 24 yaşındayım ve ev hanımıyım.

* Yazmaya ne zaman başladınız? 
4 yıl oldu.

* Kitap yada genel olarak yazma konusunu nasıl seçiyorsunuz? Etkileşim var mı? Yoksa tamamen tesadüf mü? Yani kurguyu önceden mi belirlersiniz? Yoksa bütün olay örgüsü siz yazdıkça mı gelişir? 
Aslında kendiliğinden gelişiyor. Kalbim bana neyi yazdırmak istiyorsa onu yazıyorum.

* Kimsenin okumayacağını bilseniz bile yazmaya devam eder miydiniz? 
Aslında ben hep yazıyorum, kimse okumasa bile. Çünkü ben yazdıkça ruhum dinleniyor.

* İlk kitabınızı çıkarmaya nasıl ve ne zaman karar verdiniz? 
Ani oldu, birden bire. Ben bile nasıl cesaret ettim bilmiyorum açıkçası.

* İnsanların çoğu "hayatımı yazsam roman olur" der. Sizce herkes kitap yazabilir mi? Yazmak bir yetenek midir? 
Tabii ki yazabilir. Zaten bir insan duygu katabiliyorsa, yaşadıklarını cesaret edip yazabiliyorsa, ayakta alkışlarım o insanı.

* Yazma ritüelinizden bahseder misiniz? Mesela hangi ortamda, hangi metaryallerle, hangi müzikle ve nasıl bir coğrafya da yazmayı tercih edersiniz? 
Ben mutfağımda yazmayı daha çok seviyorum ve sıcak çayımla birlikte ne tür şarkıları sevdiğimi bazen ben bile unutuyorum, çünkü o an ki ruh halime bağlı.

* Bir yazar olarak okuduğunuz ve beğendiğiniz yazarlar kimler?
 Işılca, Fatih Murat Arsal ve Canan Tan

* En son hangi kitabı okudunuz?
Canan tan - Başı bozuk Sevdalar romanı

* Yayımlanan tekkitabınız var. Son kitabınızın yayımının üstünden bayağı zamanda geçmiş. Yakında yeni kitap veya yeni projeler var mı? 
Var tabii ki. Yakında Mecruh diye bir romanım çıkacak ve o kadar duygu yüklü bir kitap ki, şimdiden okuyucularımın okuduktan sonraki düşünceleri merak ediyorum.

* Asıl mesleğiniz nedir?
Ev hanımıyım.

* Yazmak sizin için hayat boyu sürecek serüven mi? Yoksa yazmayı bırakmayı düşündüğünüz bir zaman var mı?
 Yazmak ruhuma, kalbime çok iyi geliyor ve asla bırakmayı düşünmüyorum.

* Günümüz gençliğine üç tavsiye verecek olsaydınız bunlar ne olurdu?
 Doğayı, kitapları ve sessizliği sevin olurdu.

* Kitaplarınızda yayımlandıktan sonra şunu yazsaydım yada şunu yazmasaydım dediğiniz oldu mu?
Hayır hiç olmadı.

* Yazmadığınız zaman ne yaparsınız?
 İlk önce güzel bir şarkı ve sıcak bir çay ile kendimi mutlu ederim.

* Hayatınız boyunca yaşadığınız pişmanlık var mı?
Var tabii ki, insanlara güvenmek.

* En büyük korkunuz nedir?
Sevdiklerimden ayrı kalmak.

* Aşk sizce nedir? İlk görüşte aşk var mıdır?
Aşk güven vermektir, sonrasında saygı duymaktır ve ilk görüşte aşka sonsuza kadar inanırım.

* Okurlarınızla aranızda nasıl bir bağ var?
 Abla kardeş ilişkisi gibi bir bağ var

* Ulaşamadığınız biri ile sohbet etme şansınız olsaydı bu kim olurdu? Neden?
Vallahi bir çoğuna saçma gelecek ama şarkıcı Kutsi ile oturup sohbet etmek isterim. Çünkü söylediği her şarkıda kendimi mutlu ve hüzünlü hissediyorum.

* Hayatta en çok kıymet verdiğiniz kişi?
Çoğul konuşmak gerekirse Annem ve Babam.

* Son olarak eklemek istedikleriniz var mı ya da okurlarınıza mesajınız var mı?
Onları gerçekten çok seviyorum ve onlar olmasaydı benim ilk kitabım tükenmezdi ve çok teşekkür ederim bu güzel röportaj için, Seviliyorsunuz.

Özlem Hanım keyifli bir sohbet oldu. Umarım ilerleyen zamanlarda sizi yine bloğumda konuk edebilirim. Zaman ayırıp röportaj yaptığınız için tekrar teşekkür ederim. Yolunuz açık, okurunuz bol olsun.
Teşekkür ederim Beyda Hanım.

Yorumlar

  1. Bu güzel röportajların sayesinde yeni yeni yazarlar tanımış oluyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Çok teşekkürler canım. Elimden geldiğince daha fazla kişiye ulaşmaya çalışıyorum:)

      Sil
  2. Çok keyifli bir söyleşi olmuş 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Kademe Analizi Nedir?

 

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.