Ana içeriğe atla

Fatih Murat Arsal - Anlaşma Kitap Tanıtımı

Kafenin dışındaki fırtına, genç adamın yüreğindekinden daha korkunç değildi.
Annesinin baskılarından o kadar bunalmıştı ki, aklına gelen ilk yalanı söyledi.

“Senin bu baskıcı tavırlarından sonra, bir an önce evlenmeye karar verdim!” dedi. Ve bu yalanına servis yapan garson kızı da ortak etmeye çekinmedi.

“Telefonda annem var!” dedi asık bir suratla. “O ne sorarsa ‘evet’ de... Tamam mı? Söz veriyorum, bu iyiliğinin karşılığını alacaksın!”

Garson kız bu öfkeli adamın annesiyle ne konuşabilirdi ki?

“Acaba oğlumun dedikleri doğru mu?” diye sormuştu kadın. Peki ama bahsettiği konuşmanın içeriği neydi ki? Sonra adamın her soruya ‘evet’ demesini istediğini hatırladı.

“Evet, doğru!..” dedi duru bir sesle.

Ama ardından gelen soruya hazırlıklı değildi!

“Yani gerçekten evleneceksiniz, öyle mi?”

Birçok tesadüfün sonucunda, anlaşmaktan başka çareleri kalmamıştı. Ama gerçek aşk için sınırların hiçbir önemi yoktu. Anlaşmaların bozulmasına gizlice destek olacağınız şaşırtıcı bir FMArsal romanı daha...

Basım Yılı : 2014

Sayfa Sayısı : 528

Ephesus Yayınları

Yorumlar

  1. Yazarın kalemini bilmiyorum ama dizilerde çok işlenen bir konusu varmış. Sizin yorumunuz da olmadığı için bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia Serteli;
      Kitap yorumu blogda vardı ama Zuzu yeniden tanıtım girmiş. Kitap severek okuduklarımdan. Anlaşmalı bir evlilik anlatıyor.

      Sil
  2. Hoşlandığım kitaplardan çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Romantik kitapları yaza bırakıyorum ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Yeşil Yol