Ana içeriğe atla

Batman 3.Kitap Fuarı 19 - 27 Ekim 2019

Merhabalar

Bugün sizleri fuar haberlerine doyuracağım.
Şimdi de Batman'a gidiyoruz.

Batman Valiliği, Batman İl Özel İdaresi, Batman İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ve Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğü destekleriyle bu yıl 3.sü düzenlenecek Batman Kitap Fuarı 19 Ekim 2019 Cumartesi günü başlayacak ve 27 Ekim 2019 Pazar gününe kadar ziyaretçileriyle buluşacak.

Batman Valiliği yanına kurulacak olan kitap fuarının adresi; Kültür, Vilayet Caddesi 72060 Merkez/Batman

Kitap fuarı sabah 09:00 ile akşam 21:00 saatleri arasında ziyarete açık olacak.

Yazar ve şair imza günleri, etkinlik takvimi ile her türlü detaya Batman Valiliği facebook adresinden ya da web sayfasından ulaşabilirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Bol kitap ve imzalı güzel bir fuar geçirmeniz dileğiyle.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Bol bol kitap fuarı yazılarını gördüğümde o kadar çok seviniyorum ki. Geleceğimiz açısından çok önemli bunlar.

    YanıtlaSil
  2. Taze basılmış kitap kadar bir koku veya parfüm tanımıyorum hiç bir parfüm bana o güzel kokuyu vermedi bol kitaplı günler ve fuarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tolumsite;
      Keşke kitap kokusundan parfüm yapsalar:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Borsada Kredili İşlem Nedir?