Ana içeriğe atla

Keşf-i Blogger Etkinliği

Merhabalar

Sevgili Edischar çok güzel bir blog keşif etkinliği başlattı.
Kendisinin yazısını aşağıda paylaştım. Sizlerde bu blog keşif etkinliğine katılmak adına bloğunu ziyaret edip, blog linkinizi bırakabilirsiniz. Hadi o zaman bolca blog keşfedelim. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. 

Hoşçakalın.

Herkese içten bir "Merhaba",

Blogger dünyasını yeniden neşelendirmenin, harekete geçmenin vakti geldi!  Sürekli aktif paylaşım yapan, blog yazmayı seven arkadaşları tanımak istiyoruz. Daha çok tanışıp, kaynaşmak istiyoruz. Onlara, sizlere ulaşmak, konuşmak, paylaşımda olmak istiyoruz.

"Keşf-i Blogger" Etkinliği.

Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.
2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.
3-İçtenlikle yazıyı sonlandırmak ve blogger arkadaşları bu etkinliğe davet etmek :)

*Size ve daha çok yazara ulaşabilmek için etkinliğimizi es geçmeyin lütfen!

Sevgiler.

Edischar ve Taha Akkurt

Blog Linklerimiz;

Yorumlar

  1. Beyda, katıldıgın için teşekkürler , listeye ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Paylaştığın için çok teşekkürler, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Liste ne kadar uzadı. Harika 👍😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  4. Katılmak isterim. Yeni bloglar keşfetmek ve keşfedilmek motive edici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşü Olmayan Orman;
      Edischar yorum bırakıp bloğunuzda paylaşmanız gerekiyor:)

      Sil
  5. Vaaayyyy nerde bir blog etkinliği orda ben olmassam olmaz :) Benide ekleyin :)))
    https://ruhsa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuhsa;
      Canım edischar bloğunda yorum bırakıp bloğunda paylaşman gerek :)

      Sil
  6. HARİKA BİR ETKİNLİK, LİNKİMİ EKLİYORUM.https://fatihpinarca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Edischar bloğuna yorum bırakıp, bloğunuzda paylaşmanız gerekiyor

      Sil
  7. bu ara çok yoğun geçse de ilk fırsatta katılacağım etkinliğe. Şimdi fırsat buldukça blog ziyaretlerimi yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lerzan;
      Sensiz olmaz. En kısa zamanda bekliyoruz canım:)

      Sil
  8. Merhaba bu bir otomatik mesajdır :P Eğer sizin için çok uğraş olmazsa listenin son halini blogumdaki gibi güncellerseniz kalıcı olmasını sağlayabiliriz. Ayrıca listedeki herkesi takip ederek bu etkinliğin amacını sağlamış oluruz. Duyuru buraya kadardı, vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akkurtaha;
      liste güncellendi ancak sizin listede inci-dizeler@blogspot.com yok. Onu da eklemeniz gerek:)

      Sil
  9. Yine çok güzel bir etkinlik. *-*

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Çok güzel bir etkinlik oldu bu. Birçok arkadaşı takibe aldım onlar da geri dönüş yaptılar. Yazısını henüz yazamadım ama takipleşmek açısından faydalı bir etkinlik oldu. Teşekkürler paylaştığınız için.

    YanıtlaSil
  11. Bu Diyar başka diyar;
    hoşgeldiniz. Bende bakıyorum hemen bloğunuza:)

    YanıtlaSil
  12. Bu etkinlik düzenleneli bir yıldan fazla olmuş ama ben şimdi görüyorum. Çok faydalı olduğunu düşünüyorum devam ediyorsa ben de katılmak isterim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?