Ana içeriğe atla

Fatih Murat Arsal - Yalnız Gözlerin İçin Kitap Tanıtımı

Sevgi nelere engel olabilir?
Acı dolu bir kalbin ilacı olabilir mi? Gizemli bir adama olan öfkeyi yok edebilir ya da bitmez sanılan bir nefretin verdiği ince sızıyı dindirebilir mi?

Tutkuyla harmanlanan nefretin çöküşüne, sırlarla harmanlanan sevginin mücadelesine şahit olun! Kazanmanın hüznünü, yenilmenin güzelliğini hissedin. Mavi gözlerde kaybolan bir adamın aşkı için direnişini okuyun. Ve acılı bir kadının adım adım sevgiye boyun eğişini görün! Gülümseyeceğiniz, hüzünleneceğiniz ve sonunda mutlu olup keşke bitmeseydi diyeceğiniz bir FMArsal romanı daha!

Basım Yılı : 2015

Sayfa Sayısı : 736

Ephesus Yayınları

Yorumlar

  1. Bir solukta okumuştum. Ah Tahirrr! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca;
      İçlerinden seçim yapmak güç olsa da Dodo der ve susarım:)

      Sil
  2. Off ya ağlamak istiyorum :)) o kadar çok alacağım kitap var ki yetişemiyorum bunu da merak ettim 😊
    Tesekkur ederim eklendi listeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İman Power;
      Aşkı yazan adam. Kitapları çok güzel.:)

      Sil
  3. Bilmem ki karar veremedim okumalı mı okumamalı ben aşka çok inanmayan biri olarak ya da şimdi ki aşklara :) çok cezp etmedi teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz Haykırış;
      Zevkler ve renkler. Herkes aşka inanacak değil ya:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?