Ana içeriğe atla

Takas Güzel Şey

Merhabalar

Son zamanlarda kendimi takas yapmaktan alıkoyamıyorum.
7/24 takas yapabilirim. Zira ben bu işi çok sevdim. 

Takastan beklediğim kitaplar vardı ve kitaplar ardı ardına geldikçe inanılmaz mutlu oldum. Öncelikle benim gönderdiklerime ait listeyi yazayım. Sonrasında gelenler ve en son olarak da gün grubunda gönderdiklerim. Mayıs ayında gün sırası bana geldi. Ancak kitaplar henüz tamamlanmadığı için o yazıyı henüz sizlerle paylaşamıyorum. Kitaplar tamamlandığında bana gelen gün kitaplarını da büyük bir gururla sizlerle paylaşacağım. 

Takas gönderdiklerim;
Ahmet Batman - Gökyüzüne Not
Rukiye Türeyen - Kanadı Kırık Melek'in Kanadına Takılanlar
İlknur Birdal - Tadımlık Aşk
Handan Yiğit - Roma'da Biz Olsak

Takas Gelenler;
Katleen Long - Gökkuşağını Yakalamak
Gayle Forman - Eğer Yaşarsam
Ertürk Akşun - 18 Saat
Özge Meral - Asi
Reşat Nuri Güntekin - Acımak
Reşat Nuri Güntekin - Kavak Yelleri
Özge Erkin - Ebedi Yansıma
Carly Phillips - Gönül Kaçanı Kovalar
Nicholas Sparks - Son Şarkı

Gün Grubu Gidenler;
Julie Garwood - Sımsıcak
Priscille Sibley - Yıldız Tozu

Kitap gönderdiğim sevgili dostlarım keyifle okusunlar. Bende keyifle okuyayım o zaman ve gelsin yeni takaslar. Uzun zamandır bu takas sayesinde kitap almadım. Çok da iyi oldu. Sizlere de tavsiye ederim. Her salı ve çarşamba günleri Kitap Sevenler Kulübü'nde takas kitaplarınızı paylaşabilirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Kitapla ve sağlıklı geçen günleriniz olsun.

Hoşçakalın. 










Yorumlar

  1. Paylaşmak güzel bir şey, herkese faydası dokunsun. Ne güzel.

    YanıtlaSil
  2. Bende yapıyorum aynısını farklı bir internet sitesinden. Gerçekten faydalı oluyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çalışma :))

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. babaannemintakvimciği;
      süper fikir canım. Daha da takas yapılacak çok kitap var :)

      Sil
  5. Arkadaşlarımla bizde takas yaparız.
    Güzel etkinlik

    YanıtlaSil
  6. Aynen, takas güzel şey. Aynı zamanda ekonomik. Tabi bazen hediye de ediliyor bazen de kitaplıkta durması gerekenler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Zaten her kitabı takas etmiyorum ama bir daha okumam dediklerimi de tutmanın anlamı yok.

      Sil
  7. Ben takas yapacak bir mecra bulamıyordum, kolay kolay da güvenemiyordum. Sayende ben de yapabilirim artık. Teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Febris;
      Facebook'taki bu gruba bakabilirsiniz. Rica ederim :)

      Sil
  8. Ne kadar güzel kitaplar gelmişş. :) Bol keyifli okumalar sana!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?