Ana içeriğe atla

Maltepe Kitap Fuarı 01 - 16 Haziran 2019

Merhabalar

Kitap fuarlarımız ülkemizin dört bir yanında devam ediyor.
Bugünkü durağımız Maltepe.

Maltepe Kitap Fuarı 01 Haziran 2019 Cumartesi günü başlayacak ve 16 Haziran 2019 Pazar gününe kadar devam edecek.

Maltepe Park AVM'de ziyaretçilerini kabul edecek kitap fuarının adresi; Cevizli Mahallesi Tugay Yolu No:67 34846 Maltepe / İstanbul

Yazar ve şair imza günleri, etkinlik takvimi ile her türlü detaya Maltepe Park AVM web sayfasından ulaşabilirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Fuara katılacaklara keyifli fuarlar diliyorum.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Fuarlar kitap secimi ve yazarlarla iletişim için fırsat
    Teşekkürler editor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel;
      Fuarların hepsine katılasım var. Rica ederim :)

      Sil
  2. Ben bakayım bir fırsat bulursam giderim :). Teşekkürler bilgilendirme için :).

    YanıtlaSil
  3. Yaz geliyor fuarlar artmaya başlayacaktır.

    YanıtlaSil
  4. kitap fuarı ne güzel, güzel kitaplar arasında dolaşmayı özledim:)) iyi eğlenceler şimdiden size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren;
      Gideceklere iyi eğlenceler. Ben Eskişehir'deyim :(

      Sil
  5. Bu güzel bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Bu fuarı kaçırmamam gerekk. :) Teşekkürler. ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Kademe Analizi Nedir?

 

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.