Ana içeriğe atla

Maeve Binchy - Leylak Zamanı Kitap Tanıtımı

Her cuma akşamı, leylak rengi bir minibüs, içindeki yedi yolcusuyla bir taşra kasabasına doğru yola çıkardı...
Bu hiç değişmeyen yedi yolcudan her birinin, diğerlerinden gizlediği bir hikâyesi, zorunlu bir yolculuk nedeni vardı. Maeve Binchy’nin eşsiz anlatım gücüyle yarattığı karakterlerden sıradışı hayat dersleri... İnsan doğasına dair bilgelik ve aşk dolu muhteşem bir roman.

“İnanılmayacak derecede yetenekli bir yazar...” 
The New York Times Book Review

“Zengin, güçlü ve yaşam sevinciyle dolu.” 
Chicago Tribune

“Toplumsal farklılıklar için keskin gözlere, karakterleri için derin bir şevkate sahip usta bir hikâye anlatıcısı.” 
Sunday Times

Basım Yılı : 2019

Sayfa Sayısı : 204

Dex Kitap

Yorumlar

  1. Binchy'nin kitapları iyidir, dilini pek bir severim, kaybettiğime üzüldüğüm bir kalem olmuştu, sevgiler, keyifli okumalar olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi;
      Ben hiç okumadım canım ama listeme aldım :)

      Sil
  2. Bilgelik ve aşk önemli kavramlar. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. BİR Ara ne çok okurdum
    çok severdim
    bu kitabı da güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavianne;
      Ben kalemiyle tanışamayan gruba giriyorum :)

      Sil
  4. Böyle kitap yorumları çok hoş oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir kitaba benziyor. Leylakları görünce de pek bir mutlu hissettim. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir konuya sahip Leylakları da çok severim o yüzden ismiyle dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
  7. Müdürüm yine güzel bir tanıtım yapmışsınız hoş yazımınızla bir bu güzel yorum ve yazıları bloğumda da nacizane görmek isterim saygılar sunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz Haykırış;
      Tanıtımları Zuzu yapıyor. Rica ederiz. En kısa zamanda geleceğim inşallah :)

      Sil
  8. Yazarın kitaplarını seviyorum fakat bu kitabı bana hitap etmemişti. Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilüfer;
      Ben henüz okumadım ama bakalım inşallah sıra gelirse niyetindeyim canım :)

      Sil
  9. Hiç okumadım ama merak ettim ve listeme ekledim, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  10. Bir minibüs içindeki insanların öyküsü denince hep aklıma Atla Gel Şaban filmi gelir. Alâkaya maydanoz! :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları