Maeve Binchy' nin iki kitabını yıllar önce okumuştum ama adlarını hatırlayamıyorum.. ".... sokağı" gibi bir adı vardı birinin galiba. hoş, akıcı yazan biri. :) teşekkürler tanıtıma ve hatırlatmaya @>--
Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam Gönülçelen kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim.
Maeve Binchy' nin iki kitabını yıllar önce okumuştum ama adlarını hatırlayamıyorum.. ".... sokağı" gibi bir adı vardı birinin galiba. hoş, akıcı yazan biri. :) teşekkürler tanıtıma ve hatırlatmaya @>--
YanıtlaSilMomentos;
SilBen kalemini okumadım ama düşünüyorum :)
Hiç okumadım, deneyeceğim. :)
YanıtlaSilrafaelaybuke;
Silkeyifli okumalar olsun o zaman :)
ne tatliş bu yazar yaaa :)
YanıtlaSilDeep;
SilEvet öyle gibi:)
paylaşım için teşekkür ederim
YanıtlaSilFulya Yıldız;
SilRica ederiz canım :)
Tam da günümüzün en temel sorunları.. Okumadığım, hatta ilk kez duyduğum bir kitap. Haberdar ettiğiniz için teşekkürler.
YanıtlaSilKitaplara Kaçanlar;
SilKeyifli okumalar o zaman :)