Ana içeriğe atla

Kristin Hannah - Ateşböceğinin Şarkısı Kitap Tanıtımı


Ateşböceğinin unutulmaz hikâyesi devam ediyor…
Uzun zaman önce, hayatımın en kötü gecesinde Ateşböceği Yolu denen kapkaranlık bir sokakta yapayalnız yürürken ruhuma dokunan biriyle karşılaştım.

O gün bizim başlangıcımızdı. Aradan otuz yıl geçti… Tully ve Kate. Sen ve ben dünyaya karşı. Seninle sonsuza dek dost kalacağız.

Ama her hikâyenin bir sonu vardır, değil mi? Bir şekilde yola devam etmen gerekir.

Geçmişi yaralarla dolu Tully...
Fedakârlığıyla etrafına ışık saçan Kate…
Onların dostluğunu ölüm bile bozamaz.

“Ailesi için büyük bir savaş verenlerin hikâyesi… Ateşböceğinin Şarkısı sizi çok şaşırtacak.”
Publishers Weekly

“Derin ve etkileyici karakterlerin olduğu duygu dolu bir roman…”
Wisconsin Book Watch

“Fedakârlığı, sevgiyi ve affetmeyi Kristin Hannah kadar güzel anlatabilen başka bir yazar yok.”
Kristine Huntley

Basım Yılı : 2016

Sayfa Sayısı : 480

Pegasus Yayınları

Yorumlar

  1. Ailevi meseleleri anlatan eserler çok etkileyici oluyor. Ateş böceğinin Şarkısı da güzel bir kitaba benziyor. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Öncesinde Ateşböceği Yolunu okumanız gerek. Kitap devam kitabı:)

      Sil
  2. Güzel bir hikayesi var kitabın, aile, birliktelik ve dayanışma...

    YanıtlaSil
  3. Konusu çok güzelmiş. Listeme ekledim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Kalın bir kitapmış ama konusu etkileyici. Su gibi akıp gider sanırım. Teşekkürler Beyda hanım;)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir kitaba benziyor, Krıstin Hannah'ın kitaplarını da kütüphaneme katma zamanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hey bilir o;
      Yazarın son çıkan kitabı hariç tüm kitapları var:)

      Sil
  6. İsmi ne kadar güzelmiş. Kitabı merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Sen seversin canım. Bu devam kitabı. İlk kitabını oku önce canım :)

      Sil
  7. Hannah'nın Uzak Kıyılar kitabını bir arkadaşım bana hediye olarak vermişti yıllar önce. Sevmeyip yarıda bıraktığımı hatırlıyorum ama sadece bir kitapla yazarın tüm kitaplarını kestirip atmak olmaz elbet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Hanım;
      Genelde aile, dostluk ve arkadaşlık üzerine yazıyor ve genelde herkes seviyor. Frekans tutmadı demek ki:)

      Sil
  8. İlkay Özgür;
    Ben iki gözü iki çeşme okumuştum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.