Ana içeriğe atla

Deep Tone - Yani Kitap Tanıtımı

Feys, insta, vadzap, vadped, geçiyor günler.
Tam 16 kere beğendim ya ben bu hayatı, etiketlerim ben bu gülmekli, şakalıklı güzel günleri.

Yaşamak en değerlimiz kanka ya, hayatımız çok güzel çünkü bize çekmiş. Hayat ya sende vadzap var mı, bekliyorum seni yawrum, hadi beni de etiketle, ben de fark edilmek istiyorum.

Hayat sen var ya bir insana ancak bu kadar yakışırsın, harcanıyorsun burda, seni beğeni yaptım, bir meleqsin sen.
Yani!

Basım Yılı : 2016

Sayfa Sayısı : 224

Gece Kitaplığı

Yorumlar

  1. NE GÜZEL ANLATMIŞ. KALEMİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  2. bende deep im 2 kitabını okudum çok rahatlatıcı yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevkoz;
      Normalde de çok güzel yazıyor zaten canım :)

      Sil
  3. Deep'çiğimizin kitabı çıkmış demek. Hiç söylemiyor da bak. Alıp okuruz tabiisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülhan;
      Yeni değil canım. Duymayanlara yeniden duyurmuş olduk:)

      Sil
  4. Evett, Deep'in bu kitabı da var. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.