Ana içeriğe atla

Zayıflama Önerileri 1

Merhaba

Bugünün notu olarak zayıflama önerilerinden birkaç tüyo paylaşmak istiyorum.
Benim her gün uyguladığım bu öneriler sizinde metabolizmanızın hızlanmasına yardımcı olabilir.
  • Her sabah kalktığınızda mutlaka oda sıcaklığında bir bardak su için. Sabah aç karnına içtiğiniz bu su bağırsaklarınızın temizlenmesi için gerekli. İçemiyorum demeyin. Mutlaka deneyin.
  • Gün içerisinde oturarak çalışıyorsanız günde mutlaka 10.000 adım atın. Bu da yaklaşık bir saatlik yürüyüşe denk gelmektedir. Bu sayede gündüz almış olduğunuz kaloriyi de yakmış olursunuz.
  • Gün içinde mutlaka bir kase yoğurt tüketin. Her ne kadar yatmadan bir saat önce falan diye öneriler gelse de, bence saatin önemi yok. Önemli olan yoğurdu tüketilmek. Yoğurt karın yağlarınızın yakılması için etkili bir yiyecek.
Bugünlük önerilerim bu kadar. İlerleyen zamanlarda yeni öneriler gelecek. Herkese sağlıklı günler diliyorum.

Yeni notta görüşmek üzere. 

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. 3 maddenin ilk ikisini yapıyorum. Sabah suyumu içerim. Yürüme programım zaten 10 bine ayarlı. Yoğurt işine de bakacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Yürümek çok önemli. Hiç bir şey yapılmasa bile yürüyüş yapılsa zaten kilo alımı engellenir. Sağlıklı günler :)

      Sil
  2. 10 bin adım yürüsem keşke, daha hiç tuturamadım:)) Su ve yoğurt tamamdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap;
      Ben bir ara zayıflama hikayemi yazacağım. Belki motive edici olur :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?