Ana içeriğe atla

Nazım Hikmet Ran - Bence Şimdi Sen De Herkes Gibisin

Merhabalar

Sınavlarımdan vakit buldukça kitap okuyorum.
Aynı zamanda da şiirlere merakımdan büyük şairlerin şiirlerini tekrar tekrar okumaya çalışıyorum. Sizlere zaman zaman yaptığım gibi bugün de bir şiir paylaşmak istedim. Nazım Hikmet Ran'ın bu güzel şiirini hep beraber okuyalım.

Yeni yazılarımda görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Nazım Hikmet Ran - Bence Şimdi Sen De Herkes Gibisin

Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor 
Onlardan kalbime sevda geçmiyor 
Ben yordum ruhumu biraz da sen yor 
Çünkü bence şimdi herkes gibisin

Yolunu beklerken daha dün gece 
Kaçıyorum bugün senden gizlice 
Kalbime baktım da işte iyice 
Anladım ki sen de herkes gibisin

Büsbütün unuttum seni eminim 
Maziye karıştı şimdi yeminim 
Kalbimde senin için yok bile kinim 
Bence sen de şimdi herkes gibisin

Yorumlar

  1. Paylaştığın için teşekkürler çok güzel bir şiir okumayalı baya olmuştu :)

    YanıtlaSil
  2. Sayfamda Nazım'ın gördüğüm gibi bloğuna geldim, paylaştığın için çok teşekkürler Beyda. Anımın böyle güzel satırlarla süslenmesi hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River;
      Oğlum adına çok teşekkürler. Kendisi şiir hastası:)

      Sil
  3. Sevdiğinin sana "herkes gibisin" demesinin dayanılmaz ağırlığı...harika paylaşım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Ryunosuke Akutagava - Raşomon

 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Paul Auster - Yükseklik Korkusu Kitap Alıntısı

 

Dün Seni Gördüm Rüyamda

 

Tarihte Bugün 03 Mayıs

Ryunosuke Akutagava - Tuhaf Bir Hikaye