Ana içeriğe atla

Laf Sokan Sözler

Merhabalar

Hadi bugün biraz laf sokan sözlerden bahsedelim.
Hani şu zaman zaman birilerine gönderme yapmak için kullandıklarımızdan. Bunların içerisinde bana ait olanlar olduğu gibi, çoğu alıntıdır ve kimlere ait olduklarını da bilmiyorum. O zaman buyurun. Belki bugün sizin de gönderme yapmak istedikleriniz vardır ve bu sözlerden birini yada birkaçını kullanırsınız.
  • Bɑzı insanlar gerçekten mɑnken gibi. Hɑni şu vitrinde durɑn beyni olmɑyɑn!
  • Gidişine illa bir isim konulacaksa MAL KAYBI diyelim... 
  • Canım senin havan, benim çakmağımın gazını bile doldurmaz.
  • Evine, hayatına girene dikkat et. İyi huylu iyilik, kötü huylu ise kötülük getirir.
  • Haneye gelin gelir, sığ sanma derin gelir. Kaynananın içi yanar, ellere serin gelir. 
  • İki dakika insan ol desem zaman tutacak insanlar tanıyorum...
  • Adını şifrem yapsam, yetersiz karakter diyecek. Hâlâ konuşuyor...
  • Biçtiğim keten, diktiğim keten. Adam olsa giyinen; görünür saten!...
  • Selamına para mı verdim ki! Kelamından kâr edeyim...
  • Görgüsüzü cehenneme atmışlar en harlı ateş benimki demiş.
  • Bizi çekemeyenler Besmele çeksinler. Yola gelmediler bari sayemde imana gelsinler. 
  • Cin olmadan adam çarpmaya çalışanlar, kendileri sanayi cereyanına maruz kalacaklar farkında değiller.
  • Bilirsin ben belâ okuyamam, Allah selânı versin!
  • Çayın ölçüsü dem, insanın ki erdemdir. Çayın demlisini, insanın erdemlisini severim.
  • Beynine oksijen gitsin diye kafasına delik açmak istediğim insanlar var.
  • Mallardan uzak. Manyak ve hayvansal kişiliklerden uzak, gerçek insanlarla yeni bir hayat. 
  • Şu saatten sonra sende fırtına kopsa; bende yaprak oynamaz.
  • Bazı insanların resimlerine bakıyorum, o kadar güzeller ki; hep resimlerde kalsınlar istiyorum. Çünkü karakterler objektife girmiyor.
  • Klɑvyedeki boşluk tuşu gibisin, çok yer kɑplıyorsun; ɑmɑ BOŞSUN İŞTE!
  • Karakterin otururken sandalyeni mi çektiler? Neden böyle oldun?
  • Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor.
  • Niyet halis oldukça çölde vaha bulur beşer. Niyet necis olursa mahallede yolun şaşar.
  • Attığınız ya da atacağınız kazıkları saklıyorum, saklıyorum ki gün gelip bana döndüğünüzde sizi ağırlayacak yerim olsun....
Yeni notta görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Mal kaybı diyelim favorilerimden.

    YanıtlaSil
  2. Böyle paylaşımlar çok gülünç olbuluyorum. Aslında bu tarz paylaşım yerleri olmasaydı insanlar birbirlerine bu kadar kötü sözler bulamazdı. Kalp kırmamak gerek yapılan kötülüğü de es geçmek en büyük erdem ve geri dönüştür. Karşındakinin yaptığı terbiyesizliği sessiz kalarak cevap vermenin en güzel davranış olduğunu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Dünya;
      Dedikleriniz doğru ancak bazen böyle sözlere de gerek kalıyor. Sessizlik de bazen işe yaramıyor:)

      Sil
  3. Hemen takibe alasım geldi bu blog tam benlikmiş

    YanıtlaSil
  4. Çok eğlenceli bazılarını kopyala yapıştır yaptım. Ben de ekleyeyim bi tane: Yüzündeki makyajı sil de gel, yüz yüze konuşalım:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?