Ana içeriğe atla

Kargı Koyu Datça / Muğla

Merhabalar

Hadi bugün Datça'yı gezelim. İlk durağımız Kargı koyu.
Zaten Datça'da konakladığımız zaman içerisinde diğer koylara maalesef gidemedik. Çünkü bize söylenen; diğer koylarda sezon olmadığından Kargı Koyu yada merkezdeki sahilde göreceğimizden farklı bir deniz görmeyeceğimiz ve denize de girmeyeceğimizden, o kadar yolu gitmemizin gereksiz olacağıydı. Çünkü en yakın koy bir saat mesafedeymiş ve bir saatte geri dönüş iki saat. Bunun yerine merkezde vakit geçirmek daha akıllıcaymış. Gerçekten de o kadar yolu sadece deniz görmek için gitmek saçmalık olacaktı. Hem o kadar yolu çekecektik, hemde boşuna benzin harcamış olacaktık.  Bu nedenle bizde merkezde çok eğlenceli zamanlar geçirdik.

Kargı koyu Datça merkeze yaklaşık on dakika mesafede. Bu nedenle de Kargı'yı görmeden dönmek olmayacaktı. Gezimizin ikinci gününde Kargı Koyunda çok güzel saatler geçirdik. Sezonda olmadığımızdan kimsecikler yoktu. Sanki koy bize ait gibiydi. Koy taşlık ama denizin dibi berrak şekilde önünüze seriliyordu. İnsan burada bir ömür geçirebilir.

Koyun hemen yanında bir akıntı vardı vardı ve ördekler o akıntı ile koy arasında adeta mekik dokuyordu. 

Koydan dönerken bir ev dikkatimi çekti ve hemen fotoğrafladım. İnsanı içine çağıran tarzda küçücük bir ev. Tıpkı masallardaki gibi. 

Sizlerde Datça'ya giderseniz mutlaka Kargı Koyu'na uğrayın. Mümkünse tenha zamanda gidin ve koyun tadını çıkartmaya bakın.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Her gününüz tatil tadında geçsin.

Hoşçakalın.

Adres : İskele Mahallesi, 48900 Datça/Muğla

























Yorumlar

  1. harika bir yer paylaşım için de teşekkür ederiz efem

    YanıtlaSil
  2. datçaaa oh ne güzel yaaa evet eveet bi de çakıltaşı fotosu en sevdiğiiim :)

    YanıtlaSil
  3. eve de ördeklere de koya da bayıldım bayıldım bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemintakvimciği;
      benim halen aklımdan çıkmıyor :)

      Sil
  4. İnşallah bu sene Datça' yı gezi planıma alacağım. Tüm kareler enfesti, en sondaki evde hayal ettim kendimi :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. momentos;
      ben o fotoyu arkadaşıma gönderdim. Evi bana mı aldın dedi:)

      Sil
  5. Sahil kenarı olan yerler huzur verici geliyor bana. Ördekler de çok güzelmiş. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Ördekler gerçekten çok tatlıydı canım :)

      Sil
  6. Ne güzel fotoğraflar çekmişsin, yaşattın bize orayı. Kargı koyu çok güzelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
  7. Muğla ne güzel bir yer. Bu koy da tek kelimeyle harikaymış. Bayıldım doğrusu. Ne kadar güzel fotoğraflar çekmişsiniz. Ördekleri çok sevdim. Ne güzel özgür bir şekilde geziniyorlar demek. Hayvanların doğada özgür olmaları beni çok mutlu ediyor. Sayenizde görmüş kadar olduk buraları. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülhan;
      Hayvanları kendi doğasına bıraksak süper olacak da işte... Rica ederim canım :)

      Sil
  8. Harika görünüyor , umarım bir gün gitme fırsatı bulurum :)

    YanıtlaSil
  9. Resimler bile rahatlatıyor,huzur veriyor orda olmak müthiş bir his olamalı😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Misali;
      Çok güzeldi canım. Darısı başına :)

      Sil
  10. Fotoğraflar çok güzel. Deniz mis gibi. Datça gitmek istediğim yerler arasında . çok güzel oldu bu paylaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elmas koçan;
      inşallah gidersin canım. Gerçekten çok güzel:)

      Sil
  11. Çok sevdim çok...yıllar oldu gitmeyeli. Fotoğraflara içim gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lovehouse;
      inşallah yeniden gitme fırsatı bulursun canım :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.

Yeşil Yol