Ana içeriğe atla

David Baldacci - Altıncı Adam

Merhabalar

Çok uzun zaman önce tatilde okuduğum ve yorumunu yazmayı unuttuğum bir kitap David Baldacci Altıncı Adam.
Edgar Roy Duvar adında bir istihbarat programında çalışmaktadır ve dünyanın en zeki insanı olarak bilinmektedir. Duvar programının önemli bir parçasıdır. Gelen milyonlarca bilgiyi yorumlayan altıncı ve son kişidir. Bir sabah evinin bahçesinde altı tane ceset bulunur ve Edgar Roy seri katil iddiasıyla tutuklanır. Çok korunaklı bir hapishaneye atılır. Ve bundan sonra da cinayetler devam eder. 

Dedektif King ve dedektif Maxwell bu cinayetleri çözmek için görevlendirilir. Bu karmaşık bulmacayı çözmeye çalışırlarken karşılarına çıkacak olaylarla durum daha da karmaşık bir hal almaya başlar.

Kitabı okumaya başladığımda ilk başlarda sıkılır gibi oldum ancak sonrasında kitap birden hızlandı ve soluksuz bir mücadeleye dönüştü. Son ana kadar gerçekten nefesinizi tutarak okuyorsunuz. Kitabı iki gün gibi bir sürede bitirdiğimi hatırlıyorum. 

Katili ise hiç tahmin edemedim ve çıkan kişiye çok şaşırmıştım. Güzel bir macera okumak isteyenlere tavsiyemdir.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Kitaplı bir gününüz olsun.

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

Baldacci’nin TNT kanalında dizi olarak da yayınlanan muhteşem karakterleri Dedektif KING ve Maxwell yeni macerasıyla geliyor.


Altı adam, altı cinayet, altı müthiş ajan…


Edgar Roy, dünyanın bilinen en zeki insanıdır ve bir istihbarat programında çalışmaktadır. Duvar adı verilen sisteme göre, tüm istihbarat ajanslarından gelen veriler bir ekrana yansıtılır. Edgar Roy, bu ekrandan geçen milyonlarca görüntüyü birleştirip yorumlamakla yükümlü altıncı ve son analisttir. Böylece birbirinden bağımsız bilgiler bir anlam kazanacak, Amerika tekrar 11 Eylül gibi bir felaketle karşılaşmayacaktır.

Fakat bir gün Edgar Roy'un evinin bahçesinde altı ceset bulunur ve Roy, seri katil olduğu iddiasıyla tutuklanır. Hüzünlü geçmişiyle birlikte içine kapanan Roy, dünyanın en korunaklı federal hapishanesine yerleştirilir ve Duvar işlevsiz kalır. Bundan sonra ardı ardına cinayetler işlenecek ve dünyanın kaderini zihninde tutan 6. Adam için amansız bir mücadele başlatılacaktır.

“Karmaşık bir bulmaca… Baldacci gerçek bir sanatkâr.”
Associated Press

“Mükemmel bir edebi kokteyl... Eşit parçalar, Hitchcock ve James Bond... Baldacci, en iyisi."
Richmond Times

“Yüksek dozda aksiyon, üzerine gölge düşmüş devlet kurumları ve neo-soğuk savaş… Baldacci böyle bir komplodan başarıyla  çıkabilir.”
Washington Post

"Sürükleyici, ürpertici ve sürprizlerle dolu..."
Publishers Weekly

“Keyifli bir okuma.”
Chicago Sun-Times

“Merak uyandırıcı.”
Booklist

“Sayfaları çevirirken sizi esir alacak.”
Washington Post


Sayfa Sayısı :544

Basım Yılı : 2016

Martı Yayınları

Yorumlar

  1. Bu tür kitaplar sanki film yapılmak üzere yazılmış gibi. TNT kanalında dizi olduğunu da yeni öğrendim ama bir türlü izlemek kısmet olmadı. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia Serteli;
      Film olarak değil ama dizi olarak daha başarılı. Film de bir çok yer kesiliyor çünkü.

      Sil
  2. ben sanki bu ktabın filminide izledim gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz haykırış;
      açıkçası ben filmi ya da dizisi olduğunu bilmiyordum. Bu konuda cahilim :)

      Sil
  3. Kitap ilgi çekici,keşke gerilim okuyacak yüreğim olsa😊

    YanıtlaSil
  4. Kitabı da diziye de çok merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Diziyi bulursam bende izleyeceğim canım :)

      Sil
  5. Altıncı Adam, benim okuyabileceğim tarzda bir kitap. Böyle gizemli hikayeleri severim. Dizisini de izlemek isterim. Sayenizde haberdar oldum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dert Anası Gülhan;
      Diziyi bende izlemek istiyorum. Rica ederim canım :)

      Sil
  6. baldacci güzel yaa keyifli ve hafif :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.