Ana içeriğe atla

Camdan Düşler Çekiliş Hediyelerim

Merhabalar

Camdan Düşler bloğu geçtiğimiz günlerde çok tatlı bir çekiliş düzenlemişti.
Her ne kadar bu tür etkinliklerde pek şans sahibi olamasam da; yine de katılmıştım. Geçtiğimiz günlerde sevgili Camdan Düşler bana instagram hesabımdan bana ulaştı ve çekilişi kazandığımı bildirdi. Hemen adres bilgilerimi gönderdim ve okunmak için listemde bekleyen Kürk Mantolu Madonna'nın ve yanı sıra güzel hediyelerinde sahibi oldum.

Kendisine bu güzel hediyeleri için çok teşekkür ediyorum. Yakın zamanda hemen okuyup, sizlerle de yorumlarımı paylaşacağım.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Mutlu bir hafta sizlerle olsun.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Böyle güzel çekilişler için candan düşlere tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Kitap en değerli hediye :) Kürk Mantolu Madonna harika ;)

    YanıtlaSil
  3. İnsanı mutlu eden şeyler bunlar,tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiremithanem;
      çok teşekkürler. Kesinlikle çok mutlu oldum :)

      Sil
  4. Size ulaşmasına çok sevindim 😊 guzel bir ay olsun katılımınız için ben teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı ergüven;
      güzel hediyelerin için ben teşekkür ederim canım. Sevgiler :)

      Sil
  5. Kitap çok harika.
    Çekilişi kazandığınız için tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  6. Kitap o kadar güzeldi kii. *-*
    Çekilişi kazanmana sevindimm. :)

    YanıtlaSil
  7. Hediyeleriniz güzelmiş hocam güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. eveet aslıda gördüydüm ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
  9. Böyle çekilişler çok güzel oluyor. Size çıkması da ne güzel olmuş. Güle güle kullanın hediyelerinizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dert anası gülhan;
      evet hediye çok güzel ve çok teşekkürler canım :)

      Sil
  10. Keyifle oku canım.Bence Sebahattin Ali'nin en güzel kitabı ya da bana öyle geliyor.Ben bir kaç kez hatta yeniden okuyabilirim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Misali;
      inşallah okuyacağım. Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  11. Ne güzel hediyeler canim gule güle kullan 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?