Merhabalar
Datça gezimize bugün Cafe Inn Pizzeria ile devam ediyoruz.
Datça'yı gezerken biraz soluklanmak ve yemek yemek için girdiğimiz mekan küçücük bir yer. Sahil şeridinde yer alıyor. Kumsala da masa atmışlar. Dışarıdaki ambians ne kadar güzel olsa da, hizmet konusunda maalesef bizi hayal kırıklığına uğrattı.
Datça'yı araştırırken Cafe Inn'in mutlaka pizzasını deneyin diye bir tavsiye okumuştum. Oğlum çok sevdiğinden tam pizza söyleyecektim ki, fiyatı görünce bırak kalsın dedik. Üç kişinin yediği pizza ile iki öğün balık yeriz. Öğle düşünün. Sonrasında bir porsiyon makarnaya yazdıkları fiyatı görünce yok artık dedik. Bir porsiyon makarnanın fiyatı 28,00.-TL yazıyordu. Başta yanlış mı görüyorum dedim ama maalesef ki doğruydu. Yemek yemekten vazgeçip, oturmuşken bir şeyler içelim, brownisinin de methini duyunca tadına bakalım istedik.
Siparişlerimizi verdikten sonra masaya servis açan garson çatal-bıçak getirdi, altına peçete koymadan masaya bıraktı. Bunun hoş olup, olmadığını sorduğumda evet hoş olmadı dedi, sonra gidip peçete alıp, masaya koyduğu çatalları yeniden peçetenin üstüne koydu. Bu arada benim sinirler tavan yapıyordu ki; en sakin halimle yeni peçete ve çatal-bıçak getirmesini söyledim. Neyse biraz söylenerek de olsa (ki duydum) dediğimiyaptı.
Sonrasında siparişlerimiz geldi. O kadar methedilen browni pastasının küçüklüğüne mi, fiyatına mı yoksa tadına mı yansam bilemedim. O kadar methedilecek bir yanı olmadığı gibi, resmen kuruydu. Sevgili garsonun sürekli masamızın etrafında dolaşması da ayrıca rahatsız ediciydi. İçeceklerimizi içip hemen kalktık.
Bir daha Datça'ya gidecek olsam hayatta içeri girip bir bardak çay bile içmem. Fiyatlarını da geçiyorum, hizmet çok kötüydü. Senelerdir seyahat eder, restauratlarda yemek yerim. Masaya peçetesiz çatal-bıçak konduğunu, sonrasında da aynı çatal bıçakların peçetenin üstüne yeniden konduğunu ilk bu işletmede gördüm. Bence fiyatları şişirene kadar, düzgün hizmet etmeyi öğrenseler daha iyi olurdu.
Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir gün sizinle olsun. Hayırlı Cumalar.
Hoşçakalın.
Çok kötüymüş davranışları. Dediğin gibi fiyatı kabartacaklarına biraz hizmete önem verselermiş iyi olurmuş.
YanıtlaSilTuğçe;
SilMaalesef ki çoğu işletme tatil yöresinde aynı tarzda hizmet veriyor. Nasıl olsa bir daha gelmezler mantığı.
Müşteri her zaman baş tacı zihniyeti ile yaklaşmak lazım ama her zaman öyle olmuyor maalesef Beyda.
YanıtlaSilYıldız;
SilMaalesef ki öyle düşünmüyorlar canım.
Kötü bir tecrübe olmuş. Datça ya yolum düşerse dikkate alacağım önerileri :)
YanıtlaSilGonca;
SilMaalesef evet. Bu tarz davranışlar müşteri kaybetmeye neden oluyor ne yazık ki.