Ana içeriğe atla

Saffet'te Bugün 2

Merhabalar

Saffet'te Bugün bana kalırsa sevilen bir köşe oldu gibi. Siz ne dersiniz? Ben keyifle yazıyor ve yayımlıyorum. Umarım sizlerde okurken yüzünüzde tebessümle okuyorsunuzdur.
Şimdi burada şu durumu sizlere açıklamak istiyorum. Saffet Bey'in en nefret ettiği şeylerin başında fareler geliyor. Sevmiyor, tiksiniyor ve fare lafı geçtiğinde çok kötü tepkiler veriyor. Yani Sevgili Serap'ın en büyük desteği de diyebiliriz. Bu nedenle bundan sonraki bölümlerde farelerle ilgili yazılar gördüğünüzde yadırgamayın. Ha bir de babasından çok tırsıyor ve Cuma namazına gitmemek için elinden ne gelirse yapar ancak babasının sözünden de çıkamıyor. Böyle biri Saffet Bey. Buyurun o zaman bugün neler var Saffet'te Bugün'de.

-Saffet bey çekil ayağımın altından ezmeyeyim seni, işim gücüm var.
-Komutanım görüyorsun değil mi? Nasıl çemkiriyor, tutanak tutta al şunu başımdan.
-Eee Serap hanım yine formundasın. Hayır, korkuyorum bu gidişle Saffet abi dayak yiyecek.
-Valla telaşem var uğraşamam sizinle. Haaaa tutanak olayına gelirsek sen zararlı çıkarsın Saffet Bey; görüntüler ve notlar var elimde bilemiyorum yani.
-Gözün kör olsun Serap
-Komutanım bedduanın cezası yok mu?
-Aaaa beni karıştırmayın bu mevzulara!...
-Saffet bey sihirli kelimeyi söyleyeyim mi?
-Hangisi kız?
-Uyurken ağzına fareler girsin mi?
-Allah cezanı versin senin, gözün kör olsun Serap.
-Yine hakkından geldim EVELALLAH.

Kitap Sevenler Klubü'ne buradan ulaşabilirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel ve keyifli bir gün olsun.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. şimdi bende buradan minik bir açıklama yapayım il JAndarma komutanlığının işlerini yapıyoruz.Yukarıdaki konuşmada benim enn sevdiğimin Komutanım geldi ( kendisine bir keresinde Saffet bey hakkında Tutanak tutturmuşluğum var :D :) konuşma o esnada gerçekleşti.Daha neler var nelerr :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serap Özkaya;
      Yakın zamanda Saffet fenomenleri olacak gibime geliyor :) Ve Jandarmalı kısımlar benim sevdiklerimden :)

      Sil
  2. Sevimli bir öykü kahramanı gibi geldi bana Saffet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızım;
      Aslında diyaloglardan Bir Kadın Bir Erkek gibi bir şeyler olabilir gibi geliyor bana da :)

      Sil
    2. Yıldız;
      masallardaki kötü kalpli prens o

      Sil
    3. Yakışıklı mı bari

      Sil
  3. Bedduanın cezası? Çok güldüm

    YanıtlaSil
  4. Daha neler olacak bakalımm. :)

    YanıtlaSil
  5. Bedduaya ceza varsa, bende de var ceza alacaklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünün Notu;
      Bende de çok var ama maalesef ceza yok ya :(

      Sil
  6. Ben sevdim Saffet beyi, bedduanın cezası nedir gerçekten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Yakalı;
      Kanunen yok ama Allah katında eğer karşıdaki kişi suçsuzsa beddua edene misli misli geri dönüyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.