Ana içeriğe atla

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk Kitap Tanıtımı

Merhabalar

37.Tüyap İstanbul Fuarı'ında satışa sunulan, ve şu anda da raflardaki ve internet satış sitelerindeki yerini yavaş yavaş almaya başlayan bir kitap önerisiyle geldim. Fatih Murat Arsal ve Ödünç Aşk.
Fatih Hocam'ın her çıkardığı kitabı kitaplığıma katmış biri olarak bu kitabında çıkması sabırsızlıkla bekliyordum ve şükür sonunda kâğıt kokusuyla buluştu. Aslında bu hikayeyi daha önce internette paylaşıldığı dönemde okumuştum. Ancak kitap halinde yeniden okuyacağım. Son yapılan düzenlemeleriyle okumak kesinlikle çok güzel olacak. O zaman buyurun arka kapağa göz atalım.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Kitapla ve hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

Gençlik ateşinde kalbini yakan bir kadın... 
Ateşin korundan korkan silik bir âşık... 
Korun içine yüreğini koyan kiralık bir koca...

Genç kız için bir yabancıya güvenmek zorunluydu. Başkasını koşulsuz severken, karmakarışık olmuş hayatını bu sahte sevgiliye emanet etti. Tek istediği şey çevresine, ailesine ve en önemlisi onu terk eden adama karşı dik durabilmekti. Yakışıklı kurtarıcısına âşık olması imkânsızdı. Onun çocuğunu doğurması ise hayal dışıydı. Kader, beklenmeyen oyununu yıllara yaydığında, imkânsızın sadece bir kelime olduğunu şaşkınlıkla anladı. Şimdi ise ödünç aşkını bu isteksiz kocadan geri istiyordu. Hem de daha büyük fedakârlıkları göze alarak! 

Çaresizliğin soğukluğu yüreğinizi acımasızca sararken, sıcacık sevginin hiçbir şeyi önemsemediğini hissedeceğiniz Bir FMArsal romanı daha!

Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 496

Ephesus Yayınları

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Fatih Hocam,
      İnşallah. Hemen yeni kitap çalışmalarına başlayın lütfen :) Teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  2. kitap adı ve resmi dikkat çekici.Okumak lazım

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim ve listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ettim şu anda... aslında o kadar çok varki böyle hayat eğer iyi tanıtımı yapılırsa çok okunur bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze Akcan;
      Ben konuyu bildiğim halde, alıp okumak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  5. Hiç FMArsal kitabı okumadım ama merak ediyorum. Listemi bitirirsem alıp okuyacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Çankaya;
      Önce çıkan kitaplarından başlamalısın canım :)

      Sil
  6. ah okuycam bu yazarı daaa işallah :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok merak ettim şimdi. Aklımda olsun okurum en kısa sürede.:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?