Ana içeriğe atla

Pendik 3.Geleneksel Kitap Fuarı 05 - 14 Ekim 2018

Merhabalar

İstanbullulara özellikle Pendiklilere çok güzel bir fuar duyurusu ile geldim bugün.
Pendik'te bu yıl 3.düzenlenecek kitap fuarı kitapseverlerle buluşmaya hazırlanıyor.

Pendik 3.Geleneksel Kitap Fuarı 05 Ekim 2018 Cuma günü başlayacak ve 14 Ekim 2018 Pazar gününe kadar kitapseverlerle buluşacak. 

80 yayınevi ve 80 yazarın katılacağı fuar Pendik İDO yanına kurulacak ve sabah 10:00 ile akşam 20:00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, fuara gideceklere keyifli fuarlar, bol kitap alışverişleri diliyorum.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Kitap fuarları büyük nimet gerçekten. Ama ne yazık ki ülkemizde kitabın kıymeti bilinmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adnan Özkan;
      Maalesef ki öyle. Fuarda kitap fiyatları internetten daha pahalı. Ben çoğunlukla fuardan kitap almamayı tercih ediyorum.

      Sil
  2. Buna gitmeyi istiyorum ben de.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı;
      İnşallah gidersin. Keyifli fuarlar canım:)

      Sil
  3. Eskiden Bostanci da oturuyordum.Keske ozaman olsaydı.Malum Almanyadan biraz uzak oluyor :)
    Mutlaka gidilmesi gerekiyor.
    Teşekkürler canım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncim;
      Ben duyuruyorum içim gidiyor ama fuarlara gidemiyorum. Eskişehir'de olacak da bende gideceğim.Herkes gitsin fuara. Kendine uygun bir kitap mutlaka vardır. Sevgiler şekerim :)

      Sil
  4. istanbulda yaşamıyor olmanın en üzücü yanı... Tüm güzel fuarlardan mahrum kalmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyalı Gelin;
      Evet maalesef. En çok İstanbul'Da yapılıyor. Kıymetini bilmek gerek.

      Sil
  5. İstanbul’da kitap fuarı başka olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cem;
      İstanbul'da her etkinlik güzel ama yaşanacak şehir değil maalesef.

      Sil
  6. Yakınmış bize hiç duymadım.Teşekkürler bilgi için..

    YanıtlaSil
  7. ay çok uzak merkezeeeee :) pendik hım metro olabiler kadıköyden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      İstanbul'u hiç bilmiyorum ama orada yaşasaydım gitmek isterdim :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?