Ana içeriğe atla

Kitaplığımı Temizliyorum

Herkese merhaba

Ben Hayata Genç Bakış. Annemle birlikte devam ettirdiğimiz blogda annem kadar yazamamış olsam da, arada sizlere yazmak gerçekten çok güzel ve keyifli.
Annemle birlikte odamdaki kitaplığımı düzenledik. Artık okumayacağım kitapları arkadaşıma vermek üzere ayırdık. Benim için kitaplarımdan ayrılmak çok zor oldu ama annem bana bu konuda sağolsun çok yardımcı oldu. Aslında ayrılmak istediğim başka kitaplarım da var ama onları vermeye kıyamadım. Bir daha ki sefere de o kitapları vereceğim.


Kitaplarımı ayırırken artık bana çok basit gelenlerle başladım. Levent serilerini severek okumuştum. Okuyacaklara tavsiye ederim. Güzel anlatımı var. Üşütük Kızın Günlüğü serisini de okudum. Annem indirimden çok uygun fiyatlara almıştı. Bizim Okul Bi Acayip serisini vermeye kıyamadım. Ancak kitaplıkta durduğu sürece yeni kitaplara yer açılmayacaktı. Kaldı ki bana artık basit gelmeye başladı. Yeniden de okumayacağıma göre, vermek en mantıklısı oldu. 

Kitaplarımı verdiğim arkadaşım çok sevindi. Hepsi de okumak istediği kitaplarmış. Nasrettin Hoca ve Keloğlan masalları da yine ilkokul seviyesindeki kitaplar. Arkadaşım keyifle okusun.

Kitapları verdikten sonra kitaplığımda çok fazla yer açıldı. Annemi yeni kitaplar için kafaya alabilirim. 

Annemin bloğunda yazmak çok güzelmiş. Anneciğim seni çok seviyorum.

Yeni yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Hayata Genç Bakış

Yorumlar

  1. bu okul acaip çok tatlı yaaa. saftirik vampir okumadıysan nefis nefis :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Kademe Analizi Nedir?

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.