Ana içeriğe atla

Aşk Masalı Film Yorumu

Merhabalar

Film izlemek için mutfakta iş yapmayı bekleyen bir Beyda yapmışlar. Film izlemek için başka vakit olmayınca (kitap okumaktan zaman kalmıyor) kendime film izleme zamanları yaptım ve mutfakta iş yaparken mutlaka bir film izlemeyi alışkanlık haline geldi. İyi de oldu. O zaman bugünkü filmin konusuna bakalım. 
Masal patronun oğlu Akın'a platonik olarak aşıktır ama Akın Masal'ın farkında değildir. Akın şirkerin en havalı ve gösterişli kadını Cansın'la da ilişkiye başlayınca Masal için tam bir yıkım olmuştur. Masal bu kadından hiç de hoşlanmamaktadır. Masal Akın'ı elinden kaçırdığına yanarken tesadüfen tanıştığı bir kadın hayatını değiştirecektir. Aşk acısı çeken kadınlara yardım için Remziye Hanım tarafından kurulmuş olan Rem-Kad derneğine Masal üye olur. Dernekte farklı yaş gruplarından insanlar vardır ve aşk acısı çekenler için tek bilek, tek yürek şeklinde hareket etmektedirler. 

Masal'ın Akın'ı elde etmesi için Kerem adında bir partner ayarlanır. Kerem Masal'ın uygulanan programı bitirmesi adına her şeyi yapar. Peki ya sonrası?

Filmi beğendim. Şezlong kitaplarım tadında kafa yormayan ama bir o kadar da eğlenceli bir filmdi. Filmdeki eski Türk filmlerini tekrar tekrar izlemelerine bayıldım zira bende aynen o kafadanım. Beğendiğim filmleri 98551687684 kez izleyebilirim. 

Kafa dağıtmak için bu filme bir şans verebilirsiniz. Ben beğendim ve yeniden izleyebilirim.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Okumayı ve gülümsemeyi ihmal etmeyin.

Hoşçakalın.


Yorumlar

  1. aşk masalı. izlerim listeye aldım. çok severim böyle filmlerii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      Güzel ve keyifliydi.İzle mutlaka :)

      Sil
    2. keyifle izledim. zaten romantik komedi çok seferiim :)

      Sil
  2. Ben ilk duyuyorum daha. Ama güzel vakit geçirmek için birebir gibi 😀

    YanıtlaSil

  3. Bu konu hakkında blog yazacaktım. Sen iyi yazdın kendimi durdurdum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları