Ana içeriğe atla

Sevgili Doktoruma...

Herkese Merhaba

Yepyeni bir şiirle sizlerin karşısındayım. Bu şiiri hasta olduğum için doktora gidip muayene olduktan sonra eve gelip yazdım.
Biliyorum uzun bir cümle oldu. Daha öncelerde bildiğiniz gibi arkadaşıma "Geçmiş Olsun" şiiri yazmıştım. Bu şiirde ona benzer bir şiir ama bu şiir arkadaşlarımdan birine değil sevgili doktoruma yazdığım bir şiir oldu. Hadi şiire geçelim.
                                            
SEVGİLİ DOKTOR

Sen,dertlere deva,
Hastalara şifasın.
Bizi sağlığımıza kavuşturan sensin.
Bize karşı güler yüzlü olan sensin.

Bize hastayken sen baktın,
Başımızda sen bekledin,
Bizimle sen ilgilendin,
Sana sonsuz teşekkürler olsun.

Yeni şiirlerde görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Aslında bu şiiri kahren yazdı diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Sağlıkçılara şiddetin uygulandığı bu dönemde bu şiire çok sevindim.Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. 😂😂pardon ! Yaş kaç acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlum yazmıştı yıllar önce. Onun paylaşımı. Ortaokula gidiyordu o dönemde:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşfedilen Bloglar 5

Herkese merhaba Ben Hayata Genç Bakış. Annemin bloğunda yazmaya başladığımda blog keşif etkinliği düzenlemiştim.

M. Akyüz - Köprü Kralı

 

Fatih Murat Arsal - Büyülü Orman

 

Melisa Şentürk - Kullanıcı

 

Fazıl Hüsnü Dağlarca - Saadet

Cengizhan Sönmez - Ödül

Merhabalar Sizlere uzun zamandır günün şarkısını vermediğimi fark ettim.

Şermin Yaşar - Telefon Melefon Yok

 

Saç Bakım Ampulleri

Merhabalar Saçıma boya sürmediğim eski zamanlarda, hatta doğru dürüst şampuan bile kullanmazken (o zamanlar yeşil Kafoğlu sabun vardı ve kesinlikle candı.) saçlarımın bakımı ihmal etmemeye çalışırdım. Kendimi bildim bileli saç bakımına özen gösteririm. 

İrfan Şen - Eflatun’un Kargaları

 

Dilek Gökmen - Çocuklar İçin İngilizce