Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 29 - Yaz Geldi

Merhabalar

Tek Boynuzlu Tavşanlar bloğunun sahibi yaza dair güzel bir mim başlatmış ve sağolsun beni de mimlemiş. Kendisinin mim yazısını buradan okuyabilirsiniz. O zaman sorularımızı cevaplamaya başlayalım.
Tatile gitmeyi düşünüyor musun?
Bloğumu takip edenler ve çevremdeki herkes çok iyi bilir ki, benim için her boş zaman tatildir. Günü birlik bile olsa zamanım varsa mutlaka şehir dışına çıkarım. Her yaz mutlaka bir haftalık deniz tatilim vardır. Ayrıca bayram dönemi eğer uzun tatilse yine deniz tatiline giderim. 15 tatillerde kesinlikle termal tatil ve yine deniz tatili yaparım. Tatil benim yaşam biçimim kısacası.

Eğer tatil planın yattıysa bütün yaz ne yapacaksın?
Ben tam zamanlı olarak çalıştığım için izin zamanlarımda tatile çıkabiliyorum. 

Tatile kimlerle gitmek isterdin ve kimlerle gideceksin?
Termal tatillerimize eşimin anne-babası, eşim ve oğlum ile giderken, deniz tatillerimize eşim, ben ve oğlum gidiyoruz. Bu fikstir. Değişmez. 

Yazın hangi kitapları okumak, hangi filmleri izlemek istiyorsun?
Kitap konusunda aslında uzun bir liste mevcut. Halen daha sırası gelmeyen yığınla kitap var. Ama genel olarak benim şezlong kitapları dediğim aşk kitaplarımı bitirmek, araya gerilim roman katarak elimdeki kitapları azaltmak niyetindeyim. Filmlere gelirsek, aslında ben okumayı daha çok sevdiğimden film kültürüm pek yok. Film izlemek istediğimde aklım kitapta kaldığından genelde kitap okumayı tercih ediyorum. Ama bu sıra bloglarda gördüğüm filmlerden izlemeye başladım. İzledikçe de bloğumda yorumlarını göreceksiniz.

Yaz içeceği olarak ne seviyorsun?
Benim yaz kış değişmez içeceğim kahve, bitki çayı ve sudur. Öyle alengirli içeceklerle aram yok. Midem kaldırmıyor.

Yazın yemeği en sevdiğin şey?
Dondurma ve yaz meyveleri. Birde menemen.

Bu yazıyı okuyan, mimi yapmayan herkesi mimliyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Güzel bir yaz geçirin ve güzel güzel tatiller yapın. Her gününüz yaz tadında güneşli geçsin.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Ayyy ne güzel olmuşşş teşekkür ederim 😍😍💙💙kalplendin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Mimlediğin için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Benim için her boş vakit tatildir.
    Ne kadar güzel bir cümle olmuş bu ya❤️Hayat mottosu gibi böyle😁İyi geldi desem?Şu sıralar yazdan beklentim,tatil isteğim çok yüksek ama sonuç hep hüsran.Az olan herşeyle de yetinmeyi bilmek gerek gerçekten😊Mimini keyif alarak bir çırpıda okudum canım.
    Bolcaaaa Sevgiler💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Gerçekten de öyle. Her boş vakit tatildir. İyi değerlendirmek gerekir. Umarım kısa zamanda şöyle güzel bir deniz tatili yapabilirsin. Sevgiler canım :)

      Sil
  3. ahhhhh menemen her gün yiyebilirim :) ha haaa alengirli içecek ne kiiiii meyve kokteylleri miiii :) şezlongda gerilim :) yeni bir seri katil türü, şezlongda roman okurken uyuklayan insanları öldüren bir katil ortaya çıktıııı :) fiks tatiller hımmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahah. Resmen sesli kahkaha attım. Şezlongta cinayet. Bak bu iyiydi. Evet bizde tatiller fisktir. Annem ve babamı almadan tatile gitmeyiz. Senelerdir böyledir ve iyiki varlar :)

      Sil
    2. Alengirli içecek cevap vermemişim çok karışık meyve kokteylleri. İçinde gerçek meyve bulunan içecekler ve shake grubu. :)

      Sil
  4. çok eğlenceli cevaplar olmuş. Yazın bende menemen yemeye bayılırım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?