Ana içeriğe atla

Mektup Arkadaşımdan Gelenler

Merhabalar

Dün sabah çok tatlı bir paket aldım. Sevgili Tuğçe ile kartpostal arkadaşlığı sayesinde başlayan dostluğumuz mektup arkadaşlığına dönüştü ve ben bu durumdan inanılmaz mutluyum.
Sağolsun kendisi bana çok güzel hediyeler eşliğinde mektubu göndermiş ve mektubu origami şekilde katlamayı da ihmal etmemiş. El becerisi olan insanlara her zaman hayranım. Ben katlanmışı bile eski haline getirirken zorlanıyorum. 

Oğlumla birlikte okuyabilelim diye de, kendi okuyup beğendiği Eleanor Coerr'in Sadako ve Kağıttan Bin Turna Kuşu kitabını da eklemiş. Bu güzel ve nazik hediyesi için oğlumla birlikte çok teşekkür ederiz.

En kısa zamanda mektubuna cevap vereceğim inşallah. Seviliyorsun Tuğçeciğim. Mektup arkadaşlığımızın ömür boyu sürmesi dileklerimle.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Mektup arkadaşı ve kitap kardeşi edinin. 



Yorumlar

  1. Benimd ebir zamanlar mektup arkadşaım vardı. Sonra neden bıraktık hatırlamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünün notu
      Mektup arkadaşlığı güzel. Bazen tanımadığın insanlara yazmak daha da iyi gelebiliyor.

      Sil
  2. ay sadako yu okuycam ben daaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Mektup arkadaşı olmuş olmanız ne güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tuğçe çok sevdiğim bir kardeşim. Bu şekilde ölümsüzleştirmek güzel oldu :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sende bir mektup arkadaşı edinmelisin canım. Çok güzel bir duygu :)

      Sil
  5. Yaa çok mutlu oldumm. Rica ediyorum. İyi ki mektup arkadaşıyız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varsın canım. İnşallah ömür boyu sürsün. Sevgilerimle :)

      Sil
  6. Evet eskiden benimde vardı. Sonra mektup yazmayı bıraktık. Halen görüşürüz ama neden mektup yazmadığımızı bilmiyorum. Mektup beklemek heyecanlı oluyor. İnsan okurken başka alemlere gidiyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?