Ana içeriğe atla

Apartman Sohbetleri - 16 Kendini Çok Değerli Hissettiğin Bir An Var Mı?

Merhabalar

Benim bir zamanlar yazmaya başladığım ve sonrasında kıyıda köşede unuttuğum Apartman Sohbetlerim vardı. Yarım kalan projeler bitsin. Bir daha da bu kadar uzun challengelere girmeyeceğim ya da araya yazı almadan tamamlayacağım. Uzun zaman geçiyor ve unutuluyor. 30 şarkı meydan okuması da sakız gibi uzamıştı. Neyse sıradaki soruyla devam edelim.

16 - Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?

İnsanın kendini her zaman değerli hissedebilmesi iyi bir eş seçimine bağlıdır. Hayatımda yaptığım en güzel ve iyi şey, her zaman söylediğim gibi eşimle evlenmek oldu. Onunla beraber olduğum her dakika, her saniye benim için çok değerli ve kıymetli. Yanında olayım yada olmayayım, kendimi hep değerli değerli hissetmemi sağlıyor. Seçtiğiniz eş sizin hayatınızın değerini arttırır yada azaltır. Şükür ki benim hayatımı güzelleştirdi. Herkese Rabbim hayırlı eşler nasip etsin inşallah.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, yeni doğan gün size aşk ve mutluluk getirsin.

Hoşçakalın.

1.     Nasıl bir apartmanda büyüdün? Okuyun

2.     Çocukluk eğlencen neydi? Okuyun

3.     Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? Okuyun

4.     Çocukluk kahramanın kimdir? Okuyun

5.     Gereksiz bir yeteneğin var mı? Okuyun

6.     Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi? Okuyun

7.     En saçma zevkin?  Okuyun

8.     En büyük çılgınlığın? Okuyun

9.     Çocukken en çok korktuğun şey? Okuyun

10.     En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin? Okuyun

11.     Karşı cins karşısında en çok utandığın an? Okuyun

12.     En maskulen/feminen yanın nedir? Okuyun

13.     Asla cesaret edemeyeceğin bir şey? Okuyun

14.     En sevdiğin fiziksel acı? Okuyun

15.     Almış olduğun en saçma teklif? Okuyun

16.     Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?

17.     Annenden ve babandan ne öğrendin?

18.     Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?

19.     Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?

20.     Hayat sana ne öğretti?

Yorumlar

  1. Bir ömür mutlu olun inşallah ablacığım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah sende zamanı geldiğinde gönlüne yakışanı bulursun :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet apartman sohbetlerini bende çok sevdim. Biterse daha iyi hissedeceğim. Yarım kalan işleri sevmiyorum :)

      Sil
  3. Eş seçimi gerçekten çok önemli. Ne mutlu sana ki doğru insanla evlenmişsin. Mutluluğunuz daim olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'a çok şükür bu konuda şanslıyım. Rabbim herkesin dengini versin inşallah ve yuvalarındaki mutluluk daim olsun canım. Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Tay 2: Ebabil Takımı

 

Tarihte Bugün 14 Mart