Ana içeriğe atla

Alan Drew - Gölge Adam Kitap Tanıtımı

Merhabalar

Nemesis Yayınlarından yakın zamanda çıkan ve tanıtımlarıyla da çok merak uyandıran bir kitap Gölge Adam. 

Son zamanlarda cinayet, polisiye romanları fazlasıyla sarmış durumda. Bu kitabı da okuma listeme ekledim. Konusu fazlasıyla ilgimi çekti. Özellikle seri katili olan kitaplar insan beynini düşünmeye zorladığından daha bir ilgimi çekiyor. 

Şayet sizlerde gerilim, polisiye ve cinayet romanlarına ilgiliyseniz Alan Drew'in Gölge Adam kitabı ilginizi çekebilir. Konusunu aşağıda okuyabilirsiniz. Ayrıca tanıtım videosunu da ekliyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Okumaya devam. Güzel bir gün olsun. 

Hoşçakalın.


Tanıtım Bülteninden

Dedektif Ben Wade, Los Angeles’ın suç oranı en yüksek bölgelerinde dedektiflik yaptıktan sonra, hayatını daha sakin bir düzleme çekmek ister. Doğup büyüdüğü kasabaya dönecek ve işini yapmaya orada devam edecektir. Onları bekleyen bu yeni ve sakin hayatın hem evliliğine hem de küçük kızlarıyla olan ilişkisine iyi geleceğine inanır.

Taşındıkları küçük ve tatlı kasabada yaşayan herkes, kötülükten uzak, güvenli bir yaşam sürmektedir. Kapıların kilitlenmediği, pencerelerin örtülmediği, herkesin birbirine güvendiği bu gerçekliğine inanması güç dünyanın huzuru kısa süre sonra bozulur. Bir adamın gölgesi sokakları esir almıştır. Eli bütün pencerelerin ardına uzanabilen, tüm kapıları açabilen bu adamın işlediği seri cinayetler, kasaba halkını daldıkları güvenli rüyadan uyandırır. Her şey bir kâbusa dönmüştür. İnsanları bu karabasanın içinden kurtarmaksa, Ben Wade’in işidir. Tabii onun en karanlık dehlizlerden çıkıp gelen şeytanları buna izin verirse…


Basım Yılı : 2017

Sayfa Sayısı : 416

Nemesis Kitap

Yorumlar

  1. İsmi biraz klasik olmuş ama sanki :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ama gizem yaratmak için kullanmış olabilirler. :)

    YanıtlaSil
  3. Güzeel, ama okurken bile kendimi kaptırır, korkarım ben Beyda. Emeğine sağlık canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ece abla ben bu konuda sanırım biraz psikopatım. Sırf katili bulmak için sabahladığım oluyor. Eşim ara ara uyanıp kapat artık ışığı yat diyor. O uykuya dalınca yeniden uyanıp kendimi kitap başında bulduğum çoktur. Sevgiler ablacığım öpüyorum :)

      Sil
  4. Çok severim bu tür kitapları bakayım hemen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak mutlaka. Bende listeme ekledim. Alacağım inşallah :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Tarihte Bugün 14 Mart