Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 13 - Elimin Gitmediği Kitaplar


Merhabalar

Elimin Gitmediği Kitaplar mimi başlamış. Beni mimleyen oldu mu bilemiyorum ama bu mimi yapmak istedim. Zira kitaplarla bu kadar içe içe olan biri olarak bu mimi yapmamak olmazdı. Hadi bakalım. Hangi kitaplara elim gitmiyor.



Walking Dead Yürüyen Ölüler serisini neden aldığım konusunda hiçbir fikrim yok. Bazen okumak için elime alsam bile koşarak uzaklaştığım kitaplar arasında. Bir de seri kitap olunca, zombiler falan belki de yüreğim kaldırmıyor. Ütopya okumak istediğim bir dönemde okurum diye düşünüyorum.


Dostoyevski Netoçka Nezvanova ismi hiç cazip gelmiyor. Her ne kadar bu kitabı deli gibi merak ediyor olsam da; ismindeki cazibe eksikliği sanırım beni bu kitabı okumaktan alıkoyuyor. 


Yine bir klasikler ve Emile Zola Nana. Klasikleri aslında deli gibi merak etmeme karşın neden okumadığımı halen bilemiyorum. Sanırım elimdeki kitaplar tükeninceye kadar da bekleyecek gibi duruyor.


Evet klasiklerden devam ediyoruz. Maksim Gorki Ana kitabı ilk aldığımda okumak için can attığım ancak zamanla soğuduğum, üstüne kitaplar aldıkça da arkalarda kalıp elimin gitmediği kitaplar arasında yerini aldı. Umarım tez zamanda okuyabilirim.


Charles Dickens İki Şehrin Hikayesi yine klasikler konusunda elimin gitmediği kitaplar arasında. Aslında ilk aldığım zaman okumak için elime alıp, sıkılıp bırakmıştım. Sanırım okunmak için bayağı bir bekleyecek. Sıkıldığım aklıma gelince yine okumaktan vazgeçiyorum.


Orhan Kemal Müfettişler Müfettişi ve daha bir çok kitabını İnsancıl kitabevinden tanesini 2,00.-TL ile 4,00.-TL arasında değişen bir indirimden almıştım. İlk aldığımda okumak için heyecanlandığım kitapların maalesef kapaklarını bile açmadım. Oğlumun okunacak kitapları azaldığından okuyup şayet oğlumun yaşına uygunsa oğluma vermem gerekiyor. Bu nedenle sanırım yakın zaman içinde ilk sıralara taşıyacağım.


Emile Zola Bir Aşk Sayfası kitabına kaç kere başladım, kaç kere yarım bıraktım ben bile sayısını unuttum. Ama azimliyim bitireceğim. Kitap 10 yıldan fazladır elimde sürünüyor. Siz düşünün ne kadar elimin gitmediğini.

Benim elimin gitmediği kitaplar listem aslında bu kadar değil. Ama ilk sıralarda yer alanlar bunlarla sınırlı kalsın. Zira yazmaya başlarsam sanırım kütüphaneden belki yüzden fazla kitap yazabilirim. Ama bir şey fark ettim ki sanırım klasikler beni boğuyor. Okumaya başlamaya ne elim gidiyor, ne de başlarsam devamını getirebiliyorum. Ama bu olumsuzluğu kırmak niyetindeyim. Umarım kısa zamanda sizlere bu kitapların yorumlarını yazabilirim.

Bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum.

Kendinize çok iyi bakın.Yeni yazılarımda görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Tay 2: Ebabil Takımı

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.