Ana içeriğe atla

15.06.2017 Babil.com Kitap Alışverişim

Merhabalar

Kitap Alışverişim devam ediyor. Sırada babil.com'dan yapmış olduğum kitap alışverişim var.
Zeynep Sipahioğlu'nun ilk kitabı olan Yazgı: Kaderimin Yazıldığı Gün kitabının çok methini duyunca almıştım. Hatta merak ettiğimden ilk sıralara taşıyıp okumak istedim fakat kitabın devam kitabı olduğunu öğrendiğimde resmen dumur olmuştum. Bu nedenle devam kitabının çıkmasını beklemeye başladım. Çıkar çıkmazda hemen sepete ekledim. Fiyatı : 18,00.-TL

Lemariz Müjde Albayrak Hissiz ve Maske kitaplarını okumuş ve çok beğenmiştim. Frezya kitabını da geçenlerde yaptığım alışverişlerimde edindim. Okumaya henüz fırsatım olmadı. Safir kitabını da merak ettiğimden aldım. Böylelikle de tüm kitapları tamamlanmış oldu. Fiyatı : 20,25.-TL

Yazarın diğer kitap yorumlarını linklerinden okuyabilirsiniz.


Zeynep Saraç uzun zamandır ismini duyduğum ama kitaplarını almadığım bir yazardı. Kalemine gelen övgülerden sonra kitaplarını kitaplığımda görmek istedim. Gri Mavi yazarın son kitabı. Sadece ilk kitabı Bir Parça Masal'ı aldım sandım almamışım. Kısa zamanda onu da alacağım. Fiyatı : 14,40.-TL

Neslihan Yıldız ile tanışmam tamamen bir tesadüf. Yazarı sosyal medyada ortak arkadaşlar vasıtasıyla tanıdım. Kitabıyla ilgili inanılmaz övgüler olunca almadan edemedim. Hatta ilk baskısı tükendiğinden 2. baskıya hazırlanıyormuş. 
Fiyatı : 12,00.-TL

Peter Ackroyd Bir Zamanlar Londra'da kitabını Öneri Makinesinin yapmış olduğu kitap okuma challenge için aldım. Öncelikli okuyacaklarım arasında. Uzun zamandır da yabancı yazar okumamıştım. İyi gelecek. Fiyatı : 12,75.-TL

Babil.com kitaplarıma ilave olarak çok güzel ayraçlar ve küçük bir de çantaya atmalık defter göndermiş. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Defter tabii ki de bana kalmadı. Oğlum her zamanki gibi el koydu.

Babil.com alışverişime toplamda 77,60.-TL ödedim.

Buradaki alışverişimiz bitti. Gelsin yenisi. 

Hepinize bol kitaplı günler. Yeni yazımda görüşmek üzere. 

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?