Ana içeriğe atla

Asude - Babam İflas Edince

Merhabalar

Yine kafa dağıtayım dediğim bir gün başladığım ve yine aynı gün içerisinde bitirdiğim bir kitap ile sizlerleyim. Asude Babam İflas Edince.

Verda Alkaya İngiltere'de moda okumaktadır ve okulun son senesine ancak 7. yılında gelebilmiştir. Aslında modadan daha çok markalar ilgi alanına girmektedir. Zengin ailesi sayesinde çok iyi şartlarda büyümüştür ve aklı Gucci, Lancome, Versace gibi markalardan başka bir şeye çalışmamaktadır. Kısaca hayatı onun için ünlü markalar ve alışverişten ibarettir.

Murat Arsever deyim yerindeyse aklı fikri hisse senetleri ve çalışmak olan tam bir işkoliktir. 

Verda'nın hayatı İngiltere'de çok iyi giderken annesinin verdiği haber ile sarsılır. Zira babası iflas etmiştir ve elinde, avucunda ne varsa hepsine el koyulmuştur. Verda başlarda bunu kabullenmek istemez. Şaka olduğunu düşünür ama annesiyle yaptığı görüşmede durumun şaka değil, aksine inanılmayacak derece de ciddi olduğunu anlar. Annesi babasının seçtiği kişiyle evlenirse, en azından kendisini ve geleceğini kurtarabileceğini söyler. Başlarda Verda bu plana sıcak bakmasa da, çok sevdiği markalarından ve alışveriş sevdasından ayrılacak olması nedeniyle, babasının seçtiği kişiyle görüşmeyi kabul eder. Hemen Türkiye'ye döner. Tanışma günü gelip çattığında Verda'yı bir sürpriz beklemektedir.

Asude'nin okumadığım sadece Gül ve Avcı kitabı kaldı. Okuduğum tüm kitaplarındaki karakterleri çok sevdim. Diyalogları ve birbirleriyle uyumları gayet yerindeydi. Bu kitabındaki erkek karakter Murat Arsever yine favorim olmayı başardı. Sabrına da ayrıca şapka çıkarmak lazım. Zira Verda sinir bozucu bir karakter. 

Kitapta dozundaydı ve Asude'nin kalemi de sıkmadan kendini okutuyor. Bunun yanı sıra Rüya ve Beste'yi bir bölümde okuyoruz. Çok tatlıydı. 

Okumak isteyenlere Asude kitapları tavsiyemdir. Zaten bir gün gibi bir sürede bitiveriyor. 

Asude severlere ve yeni kitap bekleyenlere de müjdeli haberi verelim o zaman. Yakında Hera ve Engin'in hikayesi Ateşle Oynama raflardaki yerini alacak. Hatta yazar sosyal medya grubunda kitabın 6 bölümünü tanıtım amaçlı yayınladı. Yeni bölüm gelir mi? bilemem ama okumalara doyamadım. Hera karakteri de çok çatlak. Doktor Engin tam bir ağır abi. Bakalım nasıl bir hikaye çıkacak. Olaylar olaylar.

Hepinize keyifli okumalar. Hoşça kalın.

Tanıtım Bülteninden

Lüks markalar, bitmeyen alışverişler, süslü kıyafetler, yüksek topuklar… Güzelliğimi tamamlayan bu şeyler, hayattaki tek önceliğimdi. Zengin babam sayesinde istediğim her an onlara sahip olabiliyordum ve her şey mükemmeldi.


Sonra bir anda babam iflas etti! Nefes almamı sağlayan markalarım ellerimden kayarken, ailem düşmeden önce bana bir halat uzattı. Murat Arsever’i…

O zengin, yakışıklı, harika ve biraz cimri adamı…


Murat’la evlenirsem lüks hayatıma devam edebilirdim. Onunla evlenmeliydim…
İşte bu kadar basitti...
Ya da değildi!
Çünkü biz, paranın iki yüzü kadar farklıydık…
Murat amaçları, değerleri, kuralları olan, dediğim dedik biriyken; benim tek amacım lüksümü sürdürecek zengin bir kocaydı.
Ben onu tanıdıkça ona âşık oldum. Oysa Murat, beni tanıdıkça benden nefret etti.
En göz alıcı vitrinleri sollayıp kalbimdeki mağazaya krallığını kuran bu adama aşkımı kanıtlamam ve onun da beni sevmesini sağlamam gerekiyordu.
Gardırobum için… Hayatım için…
En çok da kalbim için…


Basım Yılı : 2016

Sayfa Sayısı : 464

Ephesus Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?