Ana içeriğe atla

Sosyal Sorumluluk Projesi Teşekkürler Swotpisces Bloğu


Merhabalar

Bugün sizlere çok güzel bir yazı ile geldim. Yazıyı ilk okuduğumda o kadar duygulandım ki keşke bende bu proje de görev alabilseydim diye düşündüm. 


Bloğun sahibi ve bu organizasyonu tertip eden Swotpisces'den de onay alarak sizlere bu sosyal sorumluluk projesini, bu yardımlaşmayı bloğumda duyurmak istedim. Hepimizin bildiği üzere köy okullarımızda o kadar çok eksik malzeme var ki bunların en başında da kırtasiye ve doğu illerimizin önemli ihtiyacı olan giyecek geliyor. Çocuklar sırf okuyabilmek adına ayağında bot, sırtında mont olmasan o soğuk hava şartlarına rağmen yılmadan, usanmadan kaç km olduğunu bilmediğimiz köy okullarına gidiyor. Üstelik yürüyerek. Bu durumda olan çocukları televizyonda yada başka bir haber sitesinde gördüğümde içim eziliyor. Diyorum ki biz çok şanslıyız. Benim çocuğumda şükür ki çok şanslı.  Biz böyle durumlarda okumadık. Ancak farkındalık çok önemli. Biz okumadık diye hayat maalesef toz pembe değil. Çevremizde, köy okullarında ve aklınıza gelebilecek türlü yerlerde yardıma muhtaç o kadar insan var ki. Her birimiz bir çorap bile alıp bu tür projelere destek olsak inanıyorum ki okumayan çocuk, fakir ve muhtaç insan kalmaz.





Burada değinmek istediğim diğer bir konu ise, bu tür projelerin daha fazla yapılabilmesi. Kimse kimseden mal varlığı bağışlamasını beklemiyor. Ancak eminim ki insan istedikten sonra sinemaya ya da dışarıda yemeğe bir iki kere az giderek bir şey kaybetmez. Buraya vereceği parayı bir defaya mahsus bu tür projelere bağışlayabilir. 


Böyle bir sosyal sorumluluk projelerine destek verdiği ve içinde bulunduğu için Swotpisces bloğunun sahibine kendi bloğum aracılığı ile teşekkür etmek istedim. Elimden geldiğince bu tür sosyal sorumluluk projelerine desteğe ben ve ailem her zaman hazırız. Umarım bu tür projeler artarak devam eder. İyilik her zaman güzeldir. Bir çocuğun yüzündeki tebessüm olabilmek ise, para ile satın alınamayacak kadar mükemmel. İnşallah her birimiz her bir çocuğun yüzündeki gülümseme olabiliriz. Fotoğraflarda gördüğümüz çocukların yüzlerindeki tebessüm, mutluluk ise paha biçilemez. 



Fotoğraflar Swotpisces sitesinden alınmıştır. Yazının orjinali için Van'daki Kardeş Okul yazısını okumanızı rica ediyorum.

Hepinize yardımlaşmalı günler diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?